14 Mart 2013

Keyfim

Ne kadar kendime dönük yaşıyormuşum son zamanlarda ve ruh halimi ne kadar önemsemişim...Yazılarıma hep keyfimin durumunu bildirmekle başlamışım bizim aile için keyif önemli birşeyde son zamanlarda pek bir ön plana çıkmış yahu,vay be keyfim sen çok önemliymişsin tüm düşüncelerime,duygularıma hakim olmuşsunda benim haberim yokmuş...Aslıyı burun tıkanıklığından ve öksürüklerinden dolayı doktora götürdüm ben özürlüyümdür biraz bu konuda önce doğal yöntemler viks,ıhlamur,adaçayı,karışık meyve suları dener,yataktan çıkarmam dinlendiririm,terletirim genelde iyi gelir olmadı doktora giderim,hastaneler beni hasta eder tüm dengemi bozar rahmetli babamdan sonra tuhaf bir takıntı kaldı bende,neyse randevu aldığımız doktorun işi çıkınca bize 2 saat bekleyin dediler yere iğne atsan düşmez dedim hadi sürekli gittiğimiz eczaneye uğrayalım bir gece daha o burun hırıltısını dinlemeyeyim aldık ilaçları geldik şimdilik iyi uyuyor,fazla öksürmedi de sannırım mevsim geçişlerinden kaynaklanıyor,birde tuhaf bir başağrısı ve herkeste aynı şikayetler havalar çarptı bizi...İzlediğim 3 güzel film ve okumak istediğim 3 harika kitap var onlarıda tavsiye edip uyku moduna geçeyim... Görselliğine bittiğim,konu olarakta sıkmayan 4 dalda oskar almış Pi nin Yaşamı,tekrar 3d izlemek isterim Atlas Shrugged sıkılmadan seyrettiğim ve devamını merakla beklediğim bir film oldu,başroldeki kadının kıyafetlerine bayıldım kendiside hoş bir hatun zaten çuvalda giyse yakışırmış oda ayrı mesele Ve Operasyon Argo klasik bir amerikan propagandası yapan İrandaki 6 amerikalı rehineyi kurtarma çabaları,sürükleyici ama oskarı hakedecek kadarda değil Ve bu 3 kitabı hemen okumak istiyorum hani birisi bana Afrikadan hediye göndermek isterse diye :)Birde seviyorum ben onu çok...

Hiç yorum yok: