12 Mayıs 2013

Emek

Kendi elleriyle hazırlamış prensesim, emek vermiş,hatta kıkır kıkır ben sana hediye almadım diye beni kandırmaya çalışmış, cuma günü getirmiş okuldan annanesine saklamış,ben hediye almadım sana derken gözleri parlamış, durmadan annanesine gidip kontrol etmiş anne hiçmi hiç anlamamış,babasıyla diğer odadan konuşmasınıda duymamış bu sabah kahvaltıda hazırlamış,dolaptaki salçayı ve turşuyuda koymuş anne çok şaşırmış hediyesini görünce ,sarılmış öpmüş,öpmüş...


Tüm annelerin,kendi öyle hissedenlerin sadece kendi evladını değil tüm çocukları aynı sevgi ve şefkatle kucaklayanların anneler günü kutlu olsun...
Kızım, küçük pembe çiçeğim benim
Yavrum, güvercinim, bebeğim benim
Hepsinin üstünde, hepsinden önemlisi
En doğal, en insanca emeğim benim.

Ataol Behramoğlu

Hiç yorum yok: