15 Mayıs 2006

Bir fenerliyle yaşamak pardon üç oldular...


Bir fenerliyle evli olmak ne demek...Bunu en iyi hayatında bir fenerli olanlar iyi bilirler.Hayatını fener maçlarına göre ayarlamak,gittiğin biryerden neolursa olsun maçın başlama saatine kadar dönülmesi,kocanın moralinin fenerin durumuyla ilişkili gitmesi ve sırf bu yüzden sen başka takımı tutsan dahi fenerin kazanmasını istemek,daha embriyo halinde ki bebeğe fenerbahçe tulumu alınması,hayatında ender ağlarken gördüğün erkeğin fenerbahçe kupa alamadı diye gözleri dolu dolu gezmesi,daha 19 aylık yeni anne baba diyen kızımın fenermarşlarını öğretmeye çalışması ve kızımın da bundan büyük zevk alması,fener maçlarının başlama saatine yakın çocuklar gibi sevinip özel hazırlıklar yapılması mekan,yiyecek içeçek gibi ki hiçbir şey için böyle hazırlanmaz ve gittiğimiz heryerde muhakkak bir kere fenerbahçe transferleri ve geleceği hakkında yorum yapması ve benimde bunlara eşlik etmemi beklemesi...bunun gibi bir çok şey.Bana da bir cimbomlu olarak olanları izlemek ve ayak uydurmakla yetiniyorum yetinmesem kavga çıkacak denedim çünkü bu konuda hemen kavga moduna giriyor hele biryere gidip benim yüzümden maçın birazını kaçırdıysa aman Allahım bir hafta surat yapıyor ve en ilginci o izlemediği için gol yediğine inanıyor.Hayatımda ki iki erkek eşim ve kardeşim ikiside fanatik fenerli ve kızımda aynı yolda ilerliyor.Fenerbahçe marşlarında tempo tutup,teletabileri izlediği bir dikkatle maç izliyor babasının aldığı cipslerdende çaktırmadan götürüyor.Hele fener gol atarsa alıştığı gibi babasının onu havalara fırlatmasını,hoplayıp zıplamayı hazır halde bekliyor.Eeee bana da bir galatasaraylı olarak bu sevince uzaktan seyirci olmak kalıyor.

2 yorum:

Nelson Elliott dedi ki...

iyi de canimcım bak 6S şampiyon oldu beceriksiz FB'mizin cömert bir hediyesi olarak..! Daha ne istiyonuz daha ne bekliyonuzzz! :)))))

Başol ;)

everything_about_me dedi ki...

CANIMCIM BEN BİRŞEY DEMİYORUM SADECE ZOR YANİ BİR FENERLİYLE EVLİ OLMAK AMA HAYATIMDAN GENEDE MEMNUNUM...