17 Mayıs 2006

Keşke hep sağlıklı ve mutlu olsalar...



Aslı son 3 günden beri çok hasta aslında bu sene bizim için hastalık bakımından hiç iyi geçmedi Aslı çok hasta oldu o kadar dikkat etmeme rağmen.Ben bunu Aslının anne sütünü az almasına bağlıyorum.Her defasında Allahım inşallah bu son hastalığı olsun derken bir yenisine yakalanıyoruz.Ama bu defa ilk kez ciddi bir ateş sorunuyla başbaşayız antibiyotik kullanmama rağmen Aslı ateş düşürücülerin etkisi geçer geçmez tekrar ateşleniyor ve dün 42 bulan bir ateşe kusma eşlik edince gecenin 3 ünde halimi düşünün kaptığım gibi ılık suyla yıkadım, ilaç verdim, su içirdim ve bekledim onu. Baygın bakışlarıyla,ve titrerken sürekli kollarıma sığınmak istemesi onu ısıtmam için içimi acıttı o an onu alıp sarmalayıp ısıtmak istedim ama zaten yanıyor ateşten üşüyor...Serkan gece vardiyasındaydı annem yanımdaydı ama böyle zamanlarda Serkanın yanımda olmasını istiyorum.O an Aslının ateşinin düşmesini beklerken düşündüm acaba şu anda kaç anne çaresiz bir hastalıktan evladının başında çare arıyor yada kaç çocuk annesiz hastalıktan,soğuktan titriyor yada kaç annenin yüreği sızlamıyor terk ettiği çoçukları için ve kaç kadın anne olmak için kendini parçalıyor.Hayat karışık geldi gözüme,insanlar bu dünyada bazen amaçsız yaşamaktan zevk alır hale geliyor ve bu uğurda duygularını köreltiyorlar...

Neyse bunları düşürken sabah oldu Aslının ateşi düştü ve derin bir uykuya daldı ben de onun mis kokusunu içime çekip istemeye istemeye önce Allaha sonra en güvendiğim insana Anneme emanet edip işe geldim...

Hiç yorum yok: