26 Mayıs 2006

Uyumadan önce ki yarım saatlik çılgınlık...




Aslı doğduğunda daha 7 günlüktü kontrol için gittiğimiz doktor Aslı'yı soyun rahat olsun onunla yavru kedi gibi oynayın hem çabuk gelişir,hem de çevik olur demişti…Dediklerinde ne kadar haklı olduğunu zaman gösterdi Aslı hareketli,çivi gibi bir çocuk oldu maşallah.Biz hala onunla yavru kedi gibi oynuyoruz.Özellikle Aslı uyumadan önce ki yarım saat resmen yatakta çıldırıyoruz bu oyundan babası da evde olup katılırsa daha büyük bir zevk alıyor çünkü ben onun gibi havalara zıplatamıyorum Aslıyı.Dün gene yarım saate yakın Aslı,Serkan ve ben cocuklar gibi oynadık,kim kimi gıdıklıyor, kim kimi ısırıyor karıştı gitti iyice Aslının yatakta hop hop eşlikleriyle zıplayıp kendini yatağa bırakması,kahkahaları görülmeye değerdi.Eeee tabi oluşan gürültüde ortada Allahtan yan komşum Hayrulnisa'nın da iki tane afacan çocuğu var da durum kurtuluyor alt katta ki Belgin abla da genelde evde olmuyor,istediğimiz kadar çıldırabiliriz...Aslı bazen hızını alamayıp ısırıklarının ölçüsünü kaçırınca benim açımdan kötü oluyor,"neden bilinmez Aslı sadece beni ısırıyor,annem seni çok seviyor hızını alamıyor diyor yada beni kandırıyor" ama canımın yandığını anladığında gelip yanağımı okşamasıyla bu ısırıklar affedilebiliyor.Bu oyunun sonunda yoruluyor ve rahat ve güzel uyuyor bize de onun mutluluğundan aldığımız haz kalıyor tabi bu boğuşmalar sonrasın da yatağımın hali görülmeye değer yastık,yorgan ve çarşaf ayrı yerlerde dağılmış bir halde duruyor.Zaten aşırı derli toplu olmayan ailemize bu görüntü yakışıyor…En kısa zamanda dijital bir makine alıp bu halleri de resmetmem lazım…İlgililere duyrulur…

1 yorum:

ARZU dedi ki...

Çok tatlı bir kızın var maşallah annesi:)