16 Haziran 2006

Aslı ve filleri

image hosting Evimiz Aslı daha 2 0aylık olmasına rağmen tam bir oyuncak cennetine dönüştü.Elimi attığım yerden,çekmecelerden,koltukların arasından,altından banyodan,balkondan…daha olmadık bir çok yerden oyuncak çıkıyor geçen gün saydım tam 8 tane top,7 tane fil var( annem fillerini çok seviyor çünkü herkes birbirinden habersiz fil almış Aslıya farklı oyuncaklar ama fil figüründe,kısmetli,şanslı olacak diyor annem, inşallah).Oyuncakların birçoğunu acele edip yaş gurubuna göre almadığım için oynamamış bazılarının anca farkına varıyor tabi sürekli göz önünde olduğu içinde yeni gibi muamele yapmıyor hele iki üç tane internetten getirdiğim pahalı oyuncak var ki gördükçe ve oynamadıkça sinirlerim oynuyordu Allahtan onları bir arkadaşım yeğenine aldı da ev biraz boşaldı.Birkaç tane daha var evde yer kaplayan onları da satıp,geri kalan diğer çuvalı ihtiyacı olan çocuklara dağıtırsak ev daha derli toplu hale gelecek sanırım.Aslında herken bu konuda çok savurgan olduğumu söylüyor haklılarda sanırım ama kendim o kadar çok seviyorum ki oyuncakları dayanamıyorum.Bundan sonra daha dikkatli olacağım kesin karar verdim(kim bilir kaç kere bozulacak bu karar)Aslıyla beraber hayatıma yazlık ve kışlıkları ayırma işinden sonra yılda iki kere oyuncak ayırma işi de eklendi hayırlı uğurlu olsun.Sizlerin hayatın da neler değişti ufaklıklardan sonra?

image hosting

Hiç yorum yok: