8 Haziran 2006

Hayaller...

Canım bu sıralar hiç yazmak istemiyor. Kendimi sürekli yorgun hissediyorum işyerinde bile saate sanki ağırlık taktık geçmek bilmiyor evde olsam diyorum uzansam sessiz,kafamda hiçbir düşünce olmadan uyusam…

Belki evin dağınık hali, belki artık tatile gitmek istemem yorgun olmama sebep bilmiyorum ama bu halim tüm bedenimi ve ruhumu etkiliyor feci bir halde…Beklide daha 28 olmama rağmen yoruldum hızlı ve yoğun yaşadığım hayat temposundan,erken evlenmenin birçok avantajını yaşarken,aslında ne kadar yıprattığının farkındayım beni.Keşke diyorum Serkan la uzun bir nişanlılık evremiz olsaydı da yeni evlenmiş olsaydık tabi keşkeler geri döndürmüyor insanı…

Kızım diliyorum ki keşkelerin doldurduğu bir hayatta yaşamasın muhakkak ki keşkeleri olacak ama bunlar mümkün olduğunca az olsun…Ne çok hayallerim var unutmuyorum hiçbir zaman onun kendi hayatını,hayallerini yaşaması gerektiğini ve benim ona sadece destek olmam gerektiğini…

Geleceğe dair de çok planlarım var ama sanırım bu gidişle uygulayamayacağım hiçbirini yanlış seçimler mi beni bu hale getirdi?Mesela bahçeli bir evimiz olsun bahçesinde büyük bir salıncağın olduğu erik ve elma ağaçları da olsun bahçesinde Aslı için birkaç tavşan,kedi ve köpek,sonra iki çocuğum daha olsun her şeyden önce sağlıklı ama biri kız biri erkek olsun Aslı ya bir kız bir erkek kardeş. Onlar doldursun hayatımı,bu işten kurtulayım biran önce sevmiyorum ki ben muhasebeyi nasıl geldim buraya ve hala neden bu işteyim hayat çıkıyor karşıma mecburiyetler,hayallerim zorluyor devam etmeye mesela kendime ait küçük bir kafem olsa çayların yanına küçük kurabiyelerin,üzümlü keklerin eşlik ettiği,sabah kahvaltısını orda yapsam çocuklarla onları okula uğurlasam sonra bir kahve yapsam kendime gazeteleri alsam ,bir sigara yaksam,her gün gelen yeni insanları tanısam yada sürekli gelen ve artık dost olan müşterilerin sohbetlerine ortak olsam…Güzel bir müzik açsam mesela Erol Evgin çalsa gel sen ne çektiğimi birde bana sor……

Uzayıp gidiyor işte acaba en baştan hayallerim bu şekilde olsaydı ve onlar için mücadele etseydim aslında daha geç değil ama bu imkanları ne zaman sağlar zaman bize, bir kere geldiğimiz bu dünyada kimbilir…

Herkezin hayalleri dilerim onlara yeten süre zarfında gerçek olur….

Hiç yorum yok: