27 Haziran 2006

Sıkılıyorum bu aralar...

Neden bilinmez bu aralar sıkılıyorum çok hele Serkanın olmadık yerlerde hayatımıza bir değişiklik katma çabaları ve 8 sene olmasına rağmen hayatımın her an değişecek gibi dengesiz durması beni huzursuz yapıyor.Kendimi birşeylere alıştırmaya çalışırken hooop yeni birşeyle çıkıyor karşıma kendi annesininde dediği gibi Serkan birşeylerden çabuk sıkılıp hayatına yeni heyecanlar katmayı seviyor ve durmadan yeni girişimlerde bulunuyor,hayır korkuyorum yakında ben ve Aslıdan da sıkılacak o zaman ne olacak? Bunu da en çok iş konusunda yapıyor tamam vardiya uyuz bir olay ama kaç sene oldu artık bir yön ver hayatına ya kabullen bazı şeyleri bizde kabullenelim yada ne yapacaksan yap artık onu kabullenelim.En son İzmire iş görüşmesine gitti ve sanrım bu konuda ki tutarsızlıkları sinirlerimin bozulmasına neden oldu aslında birşey olduğu yok ama kendimi sallantıda ve huzursuz hissediyorum...Biliyorum onun kişiliği bu ama ne zamana kadar sırf bir yerlere gideceğiz her an diye evime sahiplenemiyorum.Offf bilmiyorum kafam karışık çok böyle anlarımı sevmiyorum...

1 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Haklisin bence de insan en ufak belirsizlige tahammul edemezken anlattigina gore her zaman bir surpruiz degisim beklemek zor olmali ama ilerde minik Asli'nin okul vs. isleri olunca rahatlikla sahipelenbilirsin bence evini.. Bu arada benim oglum da bir akrep burcu :)