6 Eylül 2006

Anneeee bana mısır patlatsana...

İnsanın kaç yaşında olursa olsun annesine naz yapabilmesi ne güzel bir şeydir. Tadilatta olan ve hala bitemeyen evimden dolayı yaklaşık 40 gündür ailecek annemdeyiz kardeşimin askerde olmasından dolayı annem evde yalnızdı ve onun yanında olmamız ona da iyi geldi ama en çok bana iyi geldi…Aslı uyuduktan sonra Serkan 4-12 vardiyasındaysa televizyonun karşısına kurulup anneeeee bana mısır patlatsana deme şansını yakaladım ve bundan büyük bir keyif aldım canım anne bize nasıl hizmet edeceğini nasıl rahat ettireceğini şaşırdı sağolsun…Yalnız annemin evinin alt katta olması ve karşı bloktaki insanların camdan cama,balkondan balkona muhabbeti sevmelerianneminde artık çok yorulması ve eklem ağrıları,Aslının 2 kere ciddi hastalık geçirmesinden dolayı da keyfimiz kaçmadı değil.Artık gece yatmaya dağınıkta olsa kendi evime çıkıyorum daha sessiz ve Aslı daha rahat uyuyor eee tabi benim anneme naz işimde bitmiş oldu.Kızım büyüğünde bende ona mısır patlatmak istiyorum ve annemle benim olduğum gibi güzel bir ilişkimiz olsun istiyorum,bir çay demleyip bıdır bıdır konuşalım istiyorum,torunlarım olsun onları seveyim istiyorum ay çok şey mi istiyorum.Ama her şeyden önce Aslıma bir kardeş istiyorum…

Hiç yorum yok: