6 Kasım 2006

Aslı 2 Yaşında...


Aslım dün saat 08.55 itibariyle 2 yaşına basmış bulunuyor,yeni yaşın hayırlı olsun kızım,balım dilerim nice yaşlarına sağlıkla,mutlulukla kavuşursun Allah güzel yüzün gibi gönlünüde güldürsün herzaman yolun açık,şansın bol iyi insanlarla ol inşallah tüm dertlerin dermanlı,yaşadığın her anın güzel olsun Allah bizlerede sende ki güzellikleri daha uzun yıllar paylaşabilme imkanı versin...

Dün saatin alarmını 08.55 kurdum kalkıp Aslıyı öpecektim,uyandıracaktım ama bir gece öncesi çok geç yattığım için kalkamadım.Annem bizde kalmıştı Aslıyı almış, sabah kahvaltısını yaptırmış,çayı koymuş ben kalktığımda saat 10.00 du güzel dinlenmişim kendimi iyi hissediyordum,iki sene önce bu zamanlar narkozun etkisinde ne sayıklıyordum Allah bilir ama sana kavuşmanın güzelliğini her geçen gün daha bir farkediyorum.Gidip Aslıyı mıncıkladım,öptüm,kokladım doğum günü şarkıları söyledim pek bi sevindi sabah sabah beni böyle görünce genelde çaydan önce açılamam çünkü,babamızı kahvaltı hazır olunca kaldırdık bu işi Aslı üstlendi artık benim beceremediğimi beceriyor sıpa eskiden saatlerce nazlanan beni defalarca odaya götüren Serkan kızının galk galk baba,diye daha kabaca ve saçından çekerek uynadırmalarına kafasını kaldırır kaldırmazda yanağını dayayıp kendini öptürmelerine kayıtsız kalamıyor anında dikiliyor bir baktım babasının kucağında kraliçe edasıyla duran Aslı uykudan gözlerini zor açmış bir baba doğum günü şarkısı söylüyor iyiki doğdun gördünmü bak iki oldun...

Kahvaltı sonrası ortadan kaybolan annane saat 2 civarı elinde pasta,meyve suyu ve Aslıya süpriz yumurtalarla göründü,uyuttuk diye bir posta kızdı ama napalım saati geldi uyanır şimdi dedik ve prensesin uyanmasını bekledik uyanır uyanmaz pastayı hazır edip masaya getirdik Aslı çok sevindi ve en az 20 kere mumlar yandı söndü Aslı alkışlandı doğum günü şarkısı söylendi daha sonra Maltepe Carrefour a gittik annemi Şenaya bıraktık Aslı daha yazılardan tanıdı ve 2 haftadır sokak yüzü görmeyen bir çocuk olarak çok sevindi, yürüyen merdivenlerden büyük bir gururla çıktı ve aynı ciddiyetle tüm jetonlu oyuncaklara bindi 3 kere para atıp sakız ve top aldı,daha sonra hemen yan tarafta Doğa kolejinin reklamı için kurulan çocukların lego ve pazıllarla oynadıkları alanda uzunca oynadı,doğum günü şerefine ne isterse alındı koca bir tren ve muhtelif küçük oyuncaklarla eve dönüldü dönüşte caffur sözü defalarca tekrarlanan Aslı tarafından tamam kızım baban gene getirecek seni lafları ile içimiz bayıldı,eve gelir gelmez kurulan tren ve diğer oyuncaklarla uzunca oynandı,iyice uykusu gelen yaramazım babası tarafından uyutuldu,bize geri kalan zamanda ise güzel bir çay ve kestane keyfi yapıldı.Aslının mutluluğu bizede yansımıştı bizde mutluyduk kendisi mışıl mışıl uyuyordu ama hala o konuşuluyordu...

Aslı artık daha bilinçli 3 kelimeli cümleler kuruyor,cilve ve gülücüklerini bilinçli kullanıyor ona hayır demek imkansız babasına daha bir düşkün oldu büyüdükçe ama hala ben daha üstünüm,ne kadar çok sevildiğini biliyor sımsıcak sevgi dolu,güler yüzlü afacan kıpır kıpır bir çocuk her çocuk gibi tertemiz ve sevgi dolu onsuz nasıl bir hayatım varmış nasıl yaşamışım bilmiyorum ama iyiki doğmuş,ve bizim kızımız olmuş onu çok ama çok seviyoruz,tüm zorluklara rağmen herşeye bedel diyoruz...

3 yorum:

didi dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun. Aslı'cığıma da nice nice yıllar. Herşey dilediğiniz gibi olsun. Öpüyorum. Sevgilerimle...

didi dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun. Aslı'cığıma da nice nice yıllar. Herşey dilediğiniz gibi olsun. Öpüyorum. Sevgilerimle...

Aslı'ya dair dedi ki...

ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR DARISI SİZLERE İNŞALLAH SİZİN MİNİKLER 2 YAŞINA GELDİĞİNDE ASLI İYİCE ABLA OLACAK ARTIK İNŞALLAH...