11 Şubat 2009

Hızlı geçen bir zaman

Günler nasıl geçiyor anlamıyorum.Bir bakıyorum sabah olmuş Aslı hanımın kahvaltısı,evin toplanması okula hazırlık saat 1 oluyor haydi okula bırakıyorum Aslıyı,sonra apartman arkadaşlarıyla sağolsun Hayrulnisa ve Asuman en samimi apartman arkadaşlarım hadi bir kahve içelim,çay içelim saati akşam ediyoruz Aslıyı alıyorum okuldan eve gel akşam saat yedide Serkan geliyor ve yemek hazır olsun istiyor yemek hazırla,sofrayı hazırla saat yedi,hadi yemek ye çay iç sofrayı topla bir bakıyorum saat 9-10 sonra Aslı ile oynama,boğuşma faslı derken gene uyku zamanı geliyor aralara kitap,örgü arada bir film sıkıştırırsak ne ala zaman mı bereketsiz bende mi birşey var bilmiyorum yada belli bir yaştan sonra zaman hızlı geçiyor,bize neden gelmiyorsun diye sitem eden arkadaşlarım valla suç bende değil, bir zamansızlık var tez zamanda çözmeyi bende istiyorum.

Hiç yorum yok: