4 Nisan 2009

Kuzenim Sevince bir hafta sonu gezisi

Geçen hafta sonu trenle Söğütlüçeşmeye ordanda metrobüsle Sefaköye uzanan 2 saati geçik bir yolculuk yaptık Şenay,Aslı ve ben Sevince süpriz yaptık beklemiyordu çok sevindi,Efe ile Aslı ilk gün sürekli didiştiler ertesi gün daha iyiydiler Aslı Efeye çok güldü her hareketini inceledi çok seviyorum Efeyi birde beni yolmaza dedi durdu,ertesi gün evlerine çok yakın bir alışveriş merkezine gittik hava serindi başka biryere gidemedik bu gezi bana bol jetona ve 8 tl'lik bir uçan balona mal oldu alınan şekerleri ıvır zıvırları saymıyorum.Bu kadar pahalı olmak zorundamı o jetonlar,şekerler,balonlar alışveriş merkezine girince marka mı kazanıyorlar anlamadım neyse eğlenceli bir hafta sonu oldu 3 kuzen bol bol dedikodu yaptık,güldük eğlendik tekrarını başka bir kuzende yapalım diye sözleştik inşallah...











Hiç yorum yok: