4 Eylül 2009

Aslıdan inciler



Aslı bir çiçek çizmeye çalışır çiçeği çizer ama çok minik çizdiği çiçeği keserken yaprağınıda keser tam o sırada annane arar aslının arkadaşı Nurcan ordaymış Aslı aşağı insin der Aslı itiraz edince Nurcan ile telefonda görüştürülür
- Nurcan artık senin ablan olamam bir çiçeği bile kesemiyorum ben üzgünüm Nurcan iyi bir abla değilim ben...
arkasında bir ağlama faslı sonra ikna olan Aslı aşağı Nurcanla oynamaya gider,yaprağı kopmuş çicek de çöpe...

Uyku zamanı gelip yatmaya giden Aslıya anne seslenir rüyanda beni gör kuzucum,Aslı annenin yanına gelir
- Hayır anne üzgünüm ama seni göremem,Allah hangi rüyayı gönderirse onu göreceğim...
Anne öyle bakakalır...

Babasının çalıştığı yer iftar yemeği verir çok güzel biryerde,açık havada Aslı çok eğlenir dönerken arabada rahat durmaz anne uyarır Aslı bir daha seni böyle yerlere getirmeyeceğim annanenle kal,Aslı anında yapıştırır cevabı
- Senmi götürüyorsun babam götürüyor,babamın şirket yemeğiydi...

Sabah uyanan Aslı annesine anne çok güzel bir rüya gördüm der genelde abuk sabuk şeyler uydurduğu için anne pek ciddiye almadan ne gördün der
- Bir kardeşim olmuştu erkekti kafası sana benziyor du ama saçları kısaydı çok tatlıydı anne benim kucağımdaydı ben onu öpüyordum,galiba kardeşim erkekte olsa ben onu sevebilirim anne...

Rabbim temiz dileklerini dua sayar inşallah Aslıcım,öyle temiz öyle güzelsin ki maşallah sana olan aşkımız hergeçen gün katlanarak artıyor...

Hiç yorum yok: