18 Aralık 2009

Daha çook var


Aslı okulu sevmiyor neden bilemiyorum ama evde çok mutlu her sabah okula gitmek işkence onun için sabah kaldırıyorum onu banyoya el yüz yıkıyorum arıza başlıyor daha banyodana çok soğuk üşüdüm pırr yatağa kaçıyor yatak sıcak tabi yorgan kafaya kadar çekiliyor yalvarırım anne biraz ısınayım hadi 5 dakka kal sonra giyinme işkencesi resmen bir kuklayı giydirmek gibi hiç mucadele yok zorla ayağına çorap kafasına kazak ter içinde kalıyorum sinirleniyorum ama sesim çıkmıyor çünkü bekliyor birşey desem de ağlasa böğürse sabah sabah birşey yemiyor midem bulanıyor diye zorla bir elma armut yediriyorum sonra atkı takmayacağım şapka giymeyeceğim büyük bir sakinlikle çıkıyoruz yola bu defada hava çok soğuk dondum ellerimi cebine sokacağım kaplumbağa bizden hızlı ağır ağır ben çekiyorum onu okula kadar okul kapısına gelince o kadar huysuzluğu o yapmamış gibi giriyor içeri yüzüme bakmıyor geçen gün bana seni protesto ediyorum beni zorla okula getirdiğin için hiç oynamayacağım,eğlenmeyeceğim ve faliyetlere katılmayacağım dedi iyi sen bilirsin dedim çocuk sağlıklı saymayı öğrendi hafta sonlarını saymak için pazartesinden başlıyor 4 gün kaldı geçen gün bana daha ne kadar gideceğim ben bu okula dedi daha çok var dedim offladı pufladı,sınıfta bir sorun yokmuş herşey gayet iyi diyor Mustafa öğretmen hatta bıcır bıcır susmuyor dedi eee ben her sabah çekecekmiyim bu işkenceyi,ne zaman okulu sevecek bu çocuk acaba birgün bu sabah okul var diye neşeyle uyanacak mı...

Hiç yorum yok: