26 Ocak 2010

Çok sakarım bu sıralar


3 gündür başıma gelenler pişmiş tavuğun başına gelmez karneleri aldığımız gün kaydım düştüm hafif bir düşüştü popo üstü oturdum güldüm kendime üstüm başım ıslandı karda vardı karizma çizilmedi,hafta sonu annemdeydik hava soğuk soba keyfi yapalım dedim annemin yan komşusunun annesi rahatsızdı uzun zamandır kapı çaldı annem namazda ben açtım kapıyı kadın feryat figan ağlıyor annem gitti diye annemle gittik hemen kadıncağaz ölmüş yaşlıydı,hastaydı allah rahmet eylesin hadii kadını öyle görmenin şoku sabaha kadar uyuyamadım, dünde holde ayağım kaydı sırtüstü kafaüzeri düştüm ama ne düşüş uçtum resmen kafam top gibi sekti taşta ahh dedim Serkan duydu çok şükür ama kalkamadım yerden 10 dakka, Serkan yardım etti salona geçtim ama kolum bacağım başım ağrıdan duramıyorum hayatımda ilk defa bu kadar kötü düştüm Allah korudu,sabah annem geldi başımdan tuz ekmek çevirip verecekmiş verelim vallahi bu defa bende çok korktum,bu sıralar yeni yürüyen bebekler gibiyim evde Serkan haklı koca vücut oturup kalkarken daha dikkatli olmak lazım ben hala kendimi 50 kilo sanıyorum,bide bir pimpirikliyim hastaneye gitmek istemem ama sabaha kadar kendimi dinler felaket seneryoları yazar adamı bayarım,böyle biraz da çatlağım işte...

Hiç yorum yok: