2 Ocak 2010

Gebze Ayşe Sıdıka Alışan İlköğretim Okulu Anasınıfı Yılbaşı kutlaması

Ailelerin katıldığı mini bir eğlence oldu yeni yıla tatlı girilsin diye pastalar yenildi çocuklara hediyeleri verildi her kafadan bir ses çıktı Mustafa öğretmen taktir edildi bu kadar çocuk bu kadar insanla uğraşmak zor olmalı ben yarım saatte pes ettim pastanın servis şekline bile karışanlar oldu yardım etmek yerine bir köşede misafir gibi oturup sonrada yapılan işlere karışmak ne kadar doğru o ayrı mesele...





















1 yorum:

zerrin dedi ki...

merhaba,

gebze ayşe sıdıka alişan ilköğretim okulunu araştırırken sizin yazınıza rastlarım ancak sitede mail adresinizi bulamadığımdan buraya yazmak zorunda kaldım..oğlum seneye burada birinci sınıfa başlayacak ve ben okuldan kimseyi tanımıyorum.rica etsem görüşlerinizi paylaşır mısınız?
bu arada mail adresinizi verirseniz özelden de yazışabiliriz
teşekkürler