13 Şubat 2010

Boşa geçen vakitler

Taktımı birşeye takıyorum şimdi bu Farmville hastalığı varya banada bulaştı bırakmak istiyorum yok,ay ektiklerim olmuştur,meyveleri toplayım son bir defa daha ekeyim derken 65 levele ulaşmışım neyse oyun 70 de bitiyormuş bari Aslı doğmadan bir ara Sims oynuyordum böyle oyunlar çok zaman alıyor kardeşim en güzeli anlık oynanıp biten oyunlar hayır Serkana bazen hak veriyorum bahçeli evimiz olsa 2 tavuk alsa bakmam,bakamam evdeki su kaplumbağsına bile elleyemiyorum ee nedir bu çiftlik sevdası anlamadım gitti,Lost final sezonuda başladı bu arada 3 bölümü seyrettik bugün daha birşey anlamış değiliz ama yakında anlarız neye varmak istediklerini hani yerli bir dizi olsa ilk bölümden çakıyorsun sonunu da bu Lost farklı yaa...

15 günlük eğlenceli tatilimiz Aslının değimiyle bitti,pazartesi sabahına bir kabusla uyandım benimki sabah sabah ağlamıyor böğürüyor resmen okula gitmiycem diye o kadar ağladı ki kustu sonunda ee yat bari dedim ertesi gün aynı işkence sürükleye sürükleye götürdüm ama ağıt yakıyor resmen ben evimde çok mutluyum neden okula gidiyorum diye, hayır çocuğu gören yatılı veriyorum sanacak altı üstü 4 saat kalacak ama gelde ona anlat ,çarşamba gene kazanan o oldu ama o gün kimse ona pas vermedi oynamadı akşam baba iki saat konferans,ben tabi alsak mı acaba dedim neyse Mustafa öğretmene rica ettik o konuşmuş cuma günü gözler dolu dolu ama ağlamıyor öğretmenine söz verdin Aslı gitmelisin diye telkin veriyor kendine,pazartesiye işimiz hayır olsun inşallah ağlayarak uyanmaz bu gidişle okul benim kabusum olacak...

Neden böyle diye çok düşündüm bir neticeye vardım kendimce zaten kendide söylüyor evde çoook mutlu tek çocuk dünya onun etrafında dönüyor anne çocuk ruhlu,baba çabuk kanıyor annane dayı fit zaten hadi oyun oynayalım diyor oynuyoruz,hadi boya yapalım,hadi oyun hamuru derken evin anaokulundan farkı yok ki biraz kısmak lazım bu ev aktivitelerini,oyunları sanırım ki okul,arkadaşlar daha cazip gelsin ona...

6 yorum:

Aslı Budak dedi ki...

Ah bu farmville benim de hem keyfim hem kabusum oldu, bicmesn olmaz, sorumluluk iste:)) lost ta izliyorum ama artik bitse de kurtulsam zihniyetiyle:)) yavrucak okula gitmek zorunda degilse, gondermeyin derim, oyun grubu falan kurun arkadas anneleriyle, komsu sosyallesmesi gibi, zaten gidecek ilkokul oncesi diyecegim ama herhalde Aslicik onumuzdeki yil basliyor zaten degil mi? oyleyse mecbur gidecek de aglamasin ya, yazik yavrulara.

Aslı'ya dair dedi ki...

Sorma Aslıcım bana kalsa bende almak taraftarıyım sıkıntıdan tırnak yemeye başladı annane yakın alışık olduğumuz bir çevre arkadaş çok ama Serkan çok despot bu konuda ikna edemiyorum geçen senede burdaki devlet okulunun kreşine gönderdik Kasım doğumlu sene tamam ama ay olarak küçük bunaldı bakalım biraz daha devam etsin babasının hatrına olmazsa ağırlığımı koyacağım

Adsız dedi ki...

Ehhh yani Nuray, sen çocuğu sabahın köründe kaldır okula gönder bu yaşta, sonrada geç bilgisayarın karşısına Farmville oyna bahçe ek biç. Aslı ile karşılaşır karşılaşmaz seni söylemezsem :))

(Nuray şaka bir yana aramızda kalsın Aslı duymasın ama onun yerinde olsam bende gitmek istemem, gerçi gitmek istemezdim de, liseye giderken bile hala okula gidince evi özlerdim, aklım evde kalırdı. )

Serap

Aslı'ya dair dedi ki...

Ayy Serap söyleme sakın aklı fikri evde ne yaptığımda eve gelir gelmez ilk sorusu ne yaptın oluyor evi temizledim,bulaşık yıkadım hep sıkıcı şeyler anlatıyorum ona, fena bozulur bana tarlama sinir oluyor zaten,okulu severdim ben ama bizim evde sıkıyönetim vardı sanırım okul daha eğlenceli geliyordu bana ,bu arada izinler başlayınca haberim olsun buluşalım artık dimi,öpüyorum canım.

Adsız dedi ki...

Ne izini Nuray yaaaaa:(( iptal oldu arkadaşım izinler, hükümetin açılım planı gibi oldu izin meselesi, diğer bölümlere var ama bizim bölümü bağlamıyor malasef. Ne yapalım sağlık olsun, 23 Nisan a kadar hafta içi izin yok bize :((

Serap

Aslı'ya dair dedi ki...

Hadi yaa alemler bunlar muhasebe olmasa ne olacakmış şirketin hali bende heveslenmiştim üzüldüm şimdi