29 Nisan 2010

İlk 3D deneyimi Ejderhanı Nasıl Eğitirsin




Daha önce Alice gitsekmi gitmesek mi korkarmı derken vazgeçmiştik ama bugün hadi bir girelim olmadı çıkarız diye aldık biletlerimizi işin ilginci onunda benimde ilk 3 boyutlu sinema deneyimimiz taktık gözlükleri ilk başta diğer filmlerin fragmanları falan bizimki ekrandan üstüne geldiğini sandığı topları yakalamaya çalışıyor dedik seyredecek durum iyi ama film bir başladı bu gözlükleri falan çıkardı ne yalan söyliyim ben bile tırstım ilk sahneden çocuk haklı hele Hıçkırığın babası acayip korkunç en çok ondan korktu şimdi bu eve gidelim diyor ama ben bayıldım içimden diyorum ki çıksın babasıyla gezsin dolaşsın ben çıkmam diye geçirirken film sakinledi çocuk ejderhayla dost oldu film sardı çok korktuğu sahnelerde gözlüğü çıkardı neyse mutlu birşekilde bitti film birde kız Hıçkırığı öptü aşık oldular ya pek mesut oldu,bu yaşta aşk kavramı değişik birşey sanırım komik geliyor ona film harika muhakkak izleyin derim ben yakında Şrek geliyormuş onada gideceğiz inşallah sanırım daha çok keyif alacak fragmanı çok güzeldi, yalnız 32 yaşında gitmek nasip oldu ama ben bayıldım bu 3D olayına harikaymış keşke Alicede Aslıyı bırakıp biz gitseymişiz...

Hiç yorum yok: