2 Temmuz 2010

Biraz hüzün biraz mutluluk

Tempolu günler yaşıyoruz günümüz günümüze uymuyor Keşandan kuzenim Sevinç geldi Efesiyle ve daha karnında 5 aylık minik Ecesiyle işi gücü bıraktık uzun sabah kahvaltıları,kahve sohbetleri,sabah ezanıyla saatin nasıl geçtiğini anladığımız gece sohbetleri kah güldük kah ağladık büyük halam beyin kanaması geçirdi durumu kritik onun 3 çocuğu olduğu halde yaşlılığındaki yanlızlığına, dengesini kaybetmesi sonucu merdivenlerden düşüp komşularının yardımına koşmasına koca bir çınarın yıkılmasına ağladık,çocukların hallerine kendi hallerimize güldük hayat kısa dedik ama geleceğe dair planlar yaptık insanoğlunun değişik ruh haline kendimizle tanık olduk hayat devam ediyor herşeye rağmen Sevinç pazar dönüyor çok iyi geliyor bana onunla birlikteliklerimiz şimdiden dört gözle bekleyeceğim gece Ecenin ağlamasıyla bölünen bir daha ki buluşmayı hayırlı yolculuklar canım,dilerim halam içinde Rabbim hayırlısını nasip etsin,bizde kısa bir tatile çıkacağız kısmetse moralimiz yerinde değil ama izinler bu olaydan önce ayarlanmıştı Aslı kaç gündür sayıklıyor ne zaman gidiyoruz diye bu yağmurlu havalarda devam ederken nasıl bir tatil olur bilemiyorum ama kısmet diyip pazartesi düşeceğiz yollara bakalım bu defa nereye düşecek yolumuz...

4 yorum:

EFE VE PORTAKAL ŞEKERİ dedi ki...

Ablacım seni çok seviyorum sende bana çok iyi geliyorsun okuyunca duygulandım bi tuhaf oldum ayrılık hüznü çöktü sanki,hayat gerçekten kısa isterdimki hep bir arada olalım ama olmuyor gönüller bir olsun diyebiliyoruz,teyzemin üzüntüsüde ayrı buruyor içimizi,hayat işte acıyıda tatlıyıda yaşatıyor,inşallah gönlünce bi tatil geçirirsin biraz kafa dagıtırsın,daha nice güzel günlerde nice güzel sohbetlerde buluşmak dilegiyle...

Aslı'ya dair dedi ki...

Canımsın bende eve gelince bir tuhaf oldum eve gidene değilde evden gidene zor gelkirmiş ayrılık sen ev iş derken birşekilde geçireceksin ama dedim ya varsın böyle ayrılıklar olsun insanın sevdiği olunca özlemekte güzel öpüyorum seni Efeye,Eceye ve lütfen kendine iyi bak hayırlı yolculuklar

Adsız dedi ki...

Nuray,

sürekli arka planı değiştirme, yeni yazı ekle :))

tatile gittin geldin hala yazmadın, beklemedeyiz bak burda Hande ve ben ona göre.

Seni ve Aslı'yı öptüm, görüşmek üzere en kısa zamanda.

Serap

Aslı'ya dair dedi ki...

Ekleyeceğim gezmekten vakit bulursam geldim temizlik sonrası gene kaçtık biryerlere