20 Temmuz 2010

Kınalıada ve kuzen Şenayla kısa tatilimiz

Bu defa Serkanı,Eyübü evde bıraktık annem,Aslı ben kuzen Şenay eşi ve oğlu Mert ile kınalı adaya Zaferin annesi Asiye teyzenin yazlığına gittik ilk başta kararsız kalmıştık ama iyiki gitmişiz Asiye teyze ve eşi Ali amca dünya tatlısı iki insan nasıl güzel ağırladılar bizi,öyle içten ve samimiydiler ki bizde kendi evimiz gibi rahat ettik sağolsunlar Şenay ve Mertte olunca çok eğlendik keyifli geçti,adaya bayıldım adadaki evlere bayıldım nasıl huzurlu güzel bir ortam adada yaşayan insanlar çok sıcak Asiye teyzenin balkonundan çıkmadık denize nazır bir manzara kapıların önlerinde çiçekler akşam Şenayla sahile indik yürüyüş yaptık,uzun akşam sohbetleri çekirdek eşliğinde, denize pek giremedim temiz ama çok kayalıktı Enezden sonra birtek deniz kötü geldi bana ama ortam güzeldi hafta sonları çok kalabalık oluyor hafta içi çok sakin günübirlikte gidip gezilebilir,hele Ali amca her akşam elikolu dolu geldi birde gençlerin dilinden anlıyor ne seviyorsak almış,dondurmasından tutta çekirdeğine kadar sağolsun ,okeyde yendiler beni ama rövanşı birdahaki sefere artık annem çok istiyordu oda görmüş,kalmış oldu en keyifli oydu zaten ayaklarını uzatıp dinlendi hanım ağa gibiydi sabah akşam türk kahvesini yaptık,Mert ve Aslının ağaçlardan erik toplamaları didişmeleri bile tatlıydı hele Şenayların aile boyu deniz yatağındaki oyunları seyretmeye değerdi inşallah yaz bitmeden tekrar gideceğiz kısa kaldığımız için çok üzüldüler,bizim içinde tadı damağımızda kaldı tabiri uygun olur...





















Hiç yorum yok: