11 Ağustos 2010

Ankaradan Keşana ve Kandıranın meşhur köftecisine

Günü birlik Ankaraya gittik Ülkü duyunca bana çok kızacaksın ama inan kalamazdık Serkanın iş arkadaşı ve ailesiyle beraberdik yorucu ama güzel geçti Berrak diye dünya tatlısı bir kızları var 3.sınıfa başlayacakmış Aslıya güzel ablalık etti sağolsun,geç saatte evdeydik ve sabah erken saatte Keşana gitmek üzere yola çıktık eğlenceli bir yolculuk oldu bol çay kahve molası verdik,bu defa yeni bambaşka bir hayat için ilk temelleri attılar Serkanla Eyüp iş peşindeydi biz Sevinçle beraberdik,köyümüze gittik huzuru bambaşkaydı,dönüştede Kandırada harika bir köfte ziyafeti verdik kendimize bu kadar yoğun tempodan sonra evde durması zor oluyor ama çok şükür Ramazan geldi balkona çıkacak halim olmuyor,herkeze hayırlı ramazanlar diliyorum bu ayın bereketini,huzurunu seviyorum...


















1 yorum:

didi dedi ki...

Nuray'cığım, Maşallah Aslı kocaman olmuş.. Uzuun bir süredir blog sayfasına girmiyordum, inanamıyorum minik bir genç kız olmuş.. Son hatırladığım fotoğrafı damacanadan ağzı ile su içmeye çalışmasıydı.:)) Çok öptüm sizi..