30 Eylül 2010

Bakamıyorum bakamayacağım blog sana

Yorgunum,zormuş bu birinci sınıf bana zorluklarını anlattıklarında burun kıvırdığım arkadaşlarımdan özür diliyorum,insanız neticede yaşamadan anlamıyor insan birde sınıf anneliğine atladım ya sazan gibi daha bir yoğun oluyorum,ödevler bir kabus Aslıdan önce ben soruyorum öğretmene kaç sayfa diye ama atlatacak atlatacağız biliyorum sabır,zaman ve özveri varsın kafamız davul olsun bu senede böyle geçsin şimdi bana zor diyen arkadaşlar 2 ay sonra herşey daha kolay demişti ya 2 ayın geçmesini bekliyorum sabırla ama o her zorlandığında erkenmi gitti endişeleriyle Kasım doğumlu Aslı sanki biraz etkisi var gibi ama başaracak benim kızım bana dün dediki çok sıkıldığımda kafamda çizgifilm oynatıyorum çok güldüm kızım öğretmeni dikkatli dinle desemde bunaldığı anlarda kendine bir çıkış yolu bulması mutlu etti beni birde bugün sınıf başkanı oylaması için parmak kaldırıp oylamaya katılanların arasındaymış seçilmemiş ama özgüveni mutlu etti beni,neyse bir ay sonra tekrar oylama varmış bizde hükümetin kömür dağıttığı gibi sakız, şekermi dağıtsak acaba....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Nuray iyi fikir şeker dağıtmak kaptın sen bu işi,
dışardan oya ihtiyacınız olursa memnuniyetle geliriz, ben öğrenci kılığına girerim merak etme, zaten Aslı'nın formasını çok beğenmiştim biliyorsun:))

Serap

Aslı'ya dair dedi ki...

Serap çağıracağız seni sen birkaç kişi daha bul ben forma ayarlarım size şimdiki çocukların maşallahı var forma bulmak zor olmayacak,Allahtan başkanlık seçimi her ay tekrar Aslı fena bozulacaktı