10 Ekim 2010

İzlediklerim okuduklarım,okuyacaklarım

Sonbahar geldi ya daha çok evde olma daha çok kitap okuma ve dizi seyretme vakti sıraya dizilmiş hepsi beni bekliyor ama ev işleri ne garip hiç bitmiyor bir yeri topluyorum bir bakıyorum başka biryerin temizlenmeye ihtiyacı var dağ gibi beni bekleyen ütüleri saymıyorum,Aslıcanın dersleri kitap okuma zamanları çok şükür Serkan Aslıyla ilgili bana çok iş düşmüyor Şubattan sonra daha rahatmış öyle umuyorum yavaş yavaş artık hepsine biraz biraz vakit ayırırım birde ilgi bekleyen arkadaşlıklar var onlarıda ihmal etmemek lazım dimi bu devirde gerçek dost arkadaş bulmak zor...

Dizi harika konusu dikkat çekici meme kanserine yakalanmış bir kadının hayatında ki dönüm noktası Laura Linney in oyunculuğu mimiklerine bayıldım kahkahalarla gülerken aniden hüzünleniyorsunuz

Benim gibi eski versiyon Ziyaretcileri seyretmek için gecenin bir yarısını bekleyenlerdenseniz bu diziyi seveceksiniz

Daha yeni başladım değişik okuyunca yazarım

Mevlana ve Şemsin hikayelerini seviyorsanız bir kadının gözüyle onları göreceksiniz

Bir elyazmasının yazılışının ve yüzlerce yıl sonra okunurken onun ve İran'ın tarihinin de okunuşunun öyküsü bensevdim

Hiç yorum yok: