18 Ocak 2011

Bu kadar mı zor

Bu şeker şey günümüzün tamamını kaplıyor 15 tatili o mu ben mi bekler oldum bilen yok dersler hepimizi bunaltıyor hele bir kitap okuma zamanları var bir hikaye 4 saatte bitermi kardeşim biter okutan kafayı sıyırır okuyan tüm ağırlığıyla devam eder neyse ilk haftalarda bir e harfini yazdırırken 5 saat harcamışlığımız var geçti demekki buda hızlanacak düzelecek çok şükür matematiği seviyor ona oyun bulmaca gibi geliyor hepseverde hayatı benim gibi zehir olmaz ben hiç sevmedim matematiği ve okul hayatımı kabusa çevirdi bu matematik olayı hatırlamak bile istemiyorum Alim hoca diye bir matematik öğretmenim vardı kalın bir cetvelle gezerdi ve parmaklarına değdimi bu cetvel iki gün yazı yazamazdın bunun etkisi varmıdır acaba:)))


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Nuray,

canım arkadaşım, doğum günün kutlu olsun.
Sevdiklerinde mutlu bir yaşam dilerim sana.
Yeni yaşın başarılar,güzellikler getirsin.
Serap