31 Mart 2012

Bahar

Temizliği hallettik Serkan burdayken öyle bir boş bırakıyoriz ki ev evlikten çıkıyor,gidişiyle beraber büyük bir temizlik yaptık bahara yakışır...Artık dedim bu temizlik bizi Afrikaya götürür kaldı iki ay Mayıs ayı hazırlanmayla geçecek zaten şimdi Aslının derslerine yoğunlaşma zamanı,ne yapacağımı bilmiyorum evet eve gelen dersleri yapıyor ama üstüne başka hiçbirşey yapmak istemiyor,en üzüldüğümse kitap okuma işini ders olarak görüyor o kadar uğraşıyorum ama boş hani derler ya göre göre alır çocuk ben evde sürekli kitap okurum yani doğduğundan beri beni kitap okurken gördü,ve küçücükken başladık kitaplar almaya her renk,her çeşit biz okurken keyif alıyor saatlerce dinlesin ama kendi okumaya gelince istemiyor pazarlık yapıyor 5 sayfa 10 sayfa diye okusa ama severek okusa en büyük hedefim bu kitapları sevdirmeye çalışmak nasıl olacak hala bir fikir oluşturmuş değilim...

Hiç yorum yok: