5 Kasım 2012

8 de bitti

Annesinin,babasının birtanesi iyiki doğdun hayatımıza anlam kattın.Seninle şenlendi evimiz,sayende hayata daha farklı,daha güzel baktık.Canım kızım,Aslım daha nice güzel günlerin olsun,seni çok seviyoruz...
Babasının süprizleri bitmiyor,cuma günü güzel bir hediye, bugün de bu kurabiye sepeti geldi,havalara zıpladı sevincinden minik tavşanım benim...
Hele bu not öpüp kokladı babasının yerine,böyle özel günlerde çok üzülüyorum neyse ben duygusala bağlamadan bitireyim yazımı...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Allahım uzun,uzun ömürler versin yüzü hayatı boyunca hep gülsün

Aslı'ya dair dedi ki...

Amin canım inşallah

Unknown dedi ki...

ah ah insana bu zamanlarda çok koyuyor işte

Aslı'ya dair dedi ki...

Sorma Elif ağlattı beni akşam akşam,kıyamıyorum ona hiç

Unknown dedi ki...

öyle canım ya bilirim bizde de sık sık yaşanan şeyler yaşayamayan anlayamaz

Adsız dedi ki...

Nuray,
Aslı'nın doğum gününü tekrar kutluyorum.
Bizim yerimize de öp onu.
Yüzü hep böyle gülsün inşallah,
hep böyle sevilsin,sarmalansın.
Hep böyle hatırlansın...
(Ben seni tanıdığımda, doğuma az biraz kalmıştı,
gün sayıyordun.
Ne zaman doğdu, ne zaman büyüdü bu kadar.
Rabbim uzun ömür versin...
Serap

Aslı'ya dair dedi ki...

Amin Serapcım hatırladım yaa,koca karnımla masalara sığamıyordum dimi,Rabbim sağlık versin günler çabuk geçiyor,ben ve Aslıda öpüyoruz seni,bekliyorum en kısa zamanda