17 Aralık 2012

Okuduklarım,izlediklerim

Baktım uzun zamandır paylaşmamışım Afrikada çok kitap okuma imkanım oldu,seriler çok iyi geldi kesintisiz kitap okumak ayrı bir keyifmiş bunuda anlamış oldum,hele kahvemi alıp,şirinin mırıltılarıyla iyiydi,artık geceler dışında çok fazla zaman ayıramıyorum
Bu kitap serilerinin filmleri var fakat her zaman ki gibi film kitabın yerini alamıyor
Fakat Taht oyunları için aynı şeyi söyleyemeyeceğim,dizide kitap kadar mükemmel yeni sezon Nisanda sabırsızlanıyorum
Revolution yeni bir dizi konu olarak çok ilgimi çekti devam ettim,şimdilik güzel ilerliyor,elektriğin olmadağı bir dünyada ne yapardınız?Merak ediyorsanız izleyin derim
Taht oyunlarında en ilgimi çeken karakter ejderhaların annesi
Sean Bean dizide en sevdiğim oyuncuydu,bence erken veda etti,bizim dizilerdeki gibi olmuyor ana karakterler küt gidiyor ama dizi seyredilebilirliğinden birşey kaybetmiyor,vakit bulursanız izleyin derim.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne güzel nuraycım bizim hilal hanım doğru dürüst kitap okutmuyor biz evcilik oynuyoruz çizgi film izliyoruz bende aldım açlık oyunlarını çok güzel sürükleyici zaman buldukça okuyorum