4 Şubat 2013

Taklit

Geçengün biri bana farkında değilmisin seni taklit ediyor dedi,sana benzemeye çalışıyor farketmedim dedim gülümsedim kızmadın mı dedi hayır dedim neden kızayım demek ki beni çok seviyor ve kişiliğimi güçlü buluyor yoksa beni taklit etmezdi,varsın bende özel ve güzel bulduklarından kesip kendine yapıştırsın,komik oluyor ama dedi,orası beni ilgilendirmez oda onun problemi dedim,benim öyle takıntılarım yoktur, farketmem bile biri açar gözümü ben ondan sonra dikkat ederim ama önemsemem,güler geçerim bana zarar vermediği sürece sorun yok ama bana ucu dokunursa işte o zaman tüm sakinliğimi rafa kaldırır karşısına geçerim,neyse efendim geçelim böyle çetrefilli işleri ben bir film izledim mükemmel, Esra süpersin canım,nasıl farkına varamamışım ben Hayat güzeldirden sonra tüm iliklerime işleyen bir film oldu insanın hayatında ki seçimlerin ne denli önemli olduğu ve hani can gibi dostlar vardır ya onların hayatımızda nasıl özel ve önemli olduklarını birkere daha hatırlattı müthişti 3 İdiots,eğlenceli,akıcı,anlamlı eminim sizin hayatınızda da derin izler bırakacaktır...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Taklitler aslını yaşatırmış arkadaşım:)) öpüyorum seni ve Aslıyı

Aslı'ya dair dedi ki...

Öyle Elifcim varsın aslımı yaşatsınlar benim için sorun yok:)