20 Şubat 2013

Zombiler

Bu sıralar bende ki bu huzursuzluk ne diye düşünürken çokta uzaklara bakmamaya karar verdim,en son izlediğim dizi ,gece uykuya zombileri seyrederek dalarsan çokta parlak bir ruh haliyle kalkmazsın yataktan,nedir bende ki bu doğaüstü olmayan varlıklara ilgi bilmiyorum son zamanlarda izlediğim diziler vampirler,ejderha kız,uzaylılar ve zombilerden oluşuyor once upon a tıme deki masal kahramanlarınıda unutmamak lazım ama zombilerin yanında çok masum kaldılar,diziye gelirsek 3 günde 2.sezona geldim afişlerindeki iğrenç yaratıklara bakıp uzak durduğum bir diziydi önyargılı yaklaşmışım sevdim bu diziyi hem alıştıkca zombilere daha sempatik bakabiliyorsun...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Nuraycım kendini fazla kaptırma:)canım ben yanlız izleyemiyorum,kardeşimle beraber izliyorum,yoksa sabaha kadar yaratıklarla boğuşuyorum yatakta:) öptüm canım.

Aslı'ya dair dedi ki...

Sen şanslısın benimkilerde yakın ama aynı evde olmak farklı neyse benim de kızım var korkunca ona sarılıyorum:)aslında özellikle olmadı bir baktım arka arkaya hep böyle olmayanlara gitmiş elim sanırım ruh halimle alakalı yakında normale dönerim öpüyorum bende

Unknown dedi ki...

merhabalar,bende severim zombili,yaratıklı filmleri,hatta korku filmi izlemeyi çok severim ben testere,otel,teksas katliamı,cehhenneme bir adım favori filmlerimden,ha korkmuyorda değilim hani :)
banada beklerim izleyicim olursanda sevinirim görüşmek dileğiyle sevgiler...

Aslı'ya dair dedi ki...

Merhabaları severim güzel şeylerin başlangıcıdır eğer filmleri seviyorsanız tam bloğuna geldiniz zira zombiler,yaratıkları seviyorsan ben izleyicin olurum tabi ama inan öyle kişisel kalmışım ki yıllardır izleyici nasıl olunur bilmiyorum umarım halledebilirim sevgiler

AslıASLI dedi ki...

Bu diziyi ilk günden itibaren izliyorum. Korkuyorum aslında ama yinede izliyorum :)
Oldum olası sevmişimdir korku filmi, dizi ve kitapları.

Aslı'ya dair dedi ki...

Sevgili Aslı bende alışkanlık yaptı sanırım artık korkmuyorum da varsa bu tarz dizi film tavsiyesi hazır sezona gitmişken benim zombiler sevinirim :)