11 Mart 2013

Süprizlerle dolu

Bugün keyfim yerine geldi çok şükür arkaşımın yeğeninin ameliyatı çok iyi geçmiş,inşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur biraz zorlu bir süreç başlıyor ama büyüğünü atlattılar sayılır.Havaların dengesizliğimidir,yoksa arkadaşımın sıkıntısımı hasta gibi uyanıyordum sabahları hiçbirşey yapmak istemiyordu canım öyle robot gibi günlük rutinleri yerine getirebiliyorum sadece Aslıda farkında bu sıralar daha az üstüme geliyor,annem yetişiyor böyle zamanlarda o elim ,ayağım herşeyim oluyor.Serkanın yokluğu etkiliyor onu farkındayım tüm huysuzluğu bundan genede keyfi yerinde bugün nasılsın dedim iyi dedi geçti, hep iyi diyorsun yokmu kafanda anlatacak birşeyler dedim,sohbetmi etmek istiyorsun dedi evet dedim o zaman bugün bölme işlemine geçtik ama şimdilik konular basit daha başındayız,birde bazı hayvanların nesli tükeniyor onları anlattı öğretmenim düşünsene anne benim çocuklarım yada onların çocukları pandaları göremiyecek dedi,ne yapmalıyız dedim çevre çok kirli anne dedi,sanırım onu temizlemeliyiz yada artık zarar vermeyi bırakmalıyız yoksa bu gidişle bizde yok olacağız,canımın içi o kadar haklısın ki, birde resim çizmiş ama karmakarışık birşeyler anlattı anlamadım nasıl bir resim...Keyfi yerinde, geçmeyen burun tıkanıklığını,öksürüğünü saymazsak... Bu arada müthiş bir gelişme var hayatımızda kesinleşmeden söylemek istemiyorum fakat Aslı ve ben havalara zıpladık, sanırım dünyanın en şahane eşine sahibim,bu hafta kesinleşir sanırım neyse herşeyde olduğu gibi bunun için de hayırlısı olsun... Aslı artık kutu oyunlarını seviyor birlikte güzel vakit geçiriyoruz,hele akşam uyumadan kitap okuma zamanlarımız bayılıyorum o zamanlara, kızım benim arkadaşım oldu onsuz Serkanın yokluğu çekilmezdi,bazen başımı alıp gidesim geliyor ama her evde oluyor sanırım, unutuyoruz onlarında minik insanlar olduğunu kendince sorunları var bize basit gelsede...

2 yorum:

Aslı Budak dedi ki...

ah onların öyle büyük bir dünyaları var ki, öyle derinn

Aslı'ya dair dedi ki...

Sorma Aslıcım hayran oluyorum çocukların dünyasına