17 Nisan 2013

Aşk Böcüğü

Ah be blog günlerin hızlı akışına yetişemiyorum bir bakıyorsun sabah bir bakıyorsun akşam kıyamet alametleri bunlar diyor annem :) Ben bu kısa günlere bir Aslıyı zor sığdırıyorum Rabbim çok çocuklu ailelerin yardımcısı olsun...Bu hafta performans ödevlerinin yoğun olduğu bir haftaydı birlikte çalıştık kızımla,keyifliydi beraber birşeyler yapmak, kavga da çıkmadı değil birlikte çalışırken :) Ve cuma gününü bekliyoruz dört gözle,tatlı bir heycan,gezelim dedi Serkan hiç itiraz edermiyim,geçen geldiğinde kar kıyamet çıkamamıştık evden oda ayrı güzeldi fakat Serkan sıkıldı,haklı da orda gezme imkanı pek yok,sonrasında beni bekleyen bir taşınma telaşı var onun içinde sabırsızlanıyorum...Bahar yağmurlarını seviyorum,yeşil eriği de,tuhaf bir sakinlik ve huzur var içimde yaşlanıyorum be blog,kabına sığmayan hallerime dönerim yakında,olsun farkettim ki ben o hallerimi ayrı bir seviyorum,seni de seviyorum blog kusura bakma aşk böcüğü kıvamındayım bu sıralar :)herşeyi sevesim var...

4 yorum:

Kibritci Kız dedi ki...

bencede kıyamet alameti.günler vızır vızır geçiyor gerçi ben buna sevinmiyorda değilim.neysee bunu geçelim..

ben hiçbir şeyi sığdıramıyorum sen yine bir çocukla ilgileniyorsan yeter :) aslında çok çocuk olunca daha kolay olur saldım çayıra mevlam kayıra modeli olursun :))

ve ders çalışırken kavga çıkmazsa o ders eksik kalır :)

herşeyi sevesin hiç eksilmez umarım.taşınmada kolaylıklar :)

Aslı'ya dair dedi ki...

Ahh be kibritcim çok çocuk konusunda aynı şeyi düşünüyoruz tek çocuk daha zor diyorum da inanmıyor bana çok çocuklular,ders konusu kanayan yaram ben sevmiyorum çocuk nasıl sevsin ki :)Çok teşekkür ederim Kibritcim,Rabbim dermansız dertlerle sınamasın bizleri herşey olacağına varıyor nasıl olsa

Mia Wallace dedi ki...

aslıcım çok tatlısın :)

Aslı'ya dair dedi ki...

Teşekkür ederiz Mia