14 Mayıs 2013

Nazar

Bugün okula gittim,Aslıya öğlen arası yemeğini götürmek için, hem şu taşınma telaşı başlamadan bir öğretmenimizi göreyim hem de kızımı mutlu edeyim istedim,uzun süredir bizim telaşlardan annane gidiyordu pek şikayetci de değil hani bu durumdan ,zil çalmış ben içeri girdim bekliyorum bir baktım Aslı sırıtarak iniyor tüm dişler meydanda,yanıma geldi çok üzgünüm anne ama gözler pırıl pırıl,dosyasını,montunu almış eline hadi eve gidiyoruz haydaa  kızım ne evi öğretmenimiz ayağını burkmuş 3 gün yokmuş,aaaaa sonrada bir eeee hay allah peki sen neden sırıtıyorsun üzgünüm ama eve gideceğimiz için suratıma engel olamıyorum,gülermisin,ağlarmısın...

Umarım herzaman evinde aynı mutluluğu,huzuru yakalarsın birtanem,hep gülümseyerek geçer eve ulaşan yolların...

Dilek öğretmenimiz kesin nazara geldi,geçmiş gitmiş olsun,enerjisi,gülen yüzü,emekleri eksik olmasın inşallah...

Hiç yorum yok: