10 Mayıs 2013

Zor işler

Yazmadan geçmeyeyim dedim bu karışık dönemi ,sanki hayatımızda herhangi birşey karmaşadan uzak öyle kolayca oluvermişte, işte benim beklentimde, bir garipsin dedim kendime şu kredi işleri için koştururken,kısıtlı zamanda yurtdışında çalışan birine kredi almak,resmi işleri düzene sokmak ne zormuş be,bizim hayallerle dolu tatilimizi bir kısmınıda yedi bu işler eve yakın yerlerle idare ettik,kafamızda seksen tane düşünce ile en mutlu Aslıydı , gezdiğimiz yerlerin keyfini o çıkardı,   tüm karmaşadan habersiz bu işleri hallederken iki kere yanımızda oldu sonraları sıra alıp beklemeli yerlere gidiliyorsa ben annanemle kalıcam demeye başladı sıkıntıya gelemez benim kızım...

Serkan Erzincana uçtu biray kadar orada bu iş hızır gibi yetişti,bu iş sonrası birkaç gün kalıp Afrikaya uçar sanırım, umarım yeni eve geçer ve yerleşiriz o zamana kadar ,yoğun geçen koşturmacaların sefasını sürer...

Keşandan misafirimiz vardı halamın kızı Sevinç,iki gün annemde kaldı bizim bu işlerden dolayı,misafirimizide alamadık,neyseki diğer günleri birlikte geçirebildik,özlediğimiz uzun sohbetlerimizi gerçekleştirdik derken  koca kış uğramayıp şu sıcacık günlerde beni bulan bir grip illeti var sormayın 4 gündür ilaç kullanmama rağmen hala yeni yakalanmış gibiyim,neyse efendim geldimi üstüste gelirmiş hepsini birden atlatırız inşallah bu hafta sonu dinlenirsem hafta başı çivi gibi dönerim tüm işlerin başına,şimdi biraz uyuklama zamanı,tüm fotoğraflarda gözleri parlamış kızımın babasının yanında ,nasıl bir aşktır bu ya,kıskanmayacağım hemen uyuyacağım:)










Hiç yorum yok: