22 Mayıs 2006

Bir kız çocuğu bu kadar yaramaz olur mu?


Tamam itiraf ediyorum Aslıya hamileyken hep afacan bir çocuğum olsun istedim oldum olası severim gözleri heran birşey yapacak gibi bakan afacan cocukları ama Allahım bir kız çocuğu bu kadar yaramaz olsun.Ele avuca sığmıyor çamaşır makinasına girmeye çalışıp, mutfak dolaplarının çekmecelerini sırayla açıp onları merdiven niyetine kullanıp tezgaha çıkıyor. Aklım gidiyor onu gördüğüm an sürekli evde ne yaptın Aslı nidalarıyla dolaşır olduk cümle ev ahalisi. Geçen gün akvaryumdaki balığa hımmm misss yapınca balığı daha güvenli bir yere aldım ki Aslı niyeti bozmuş belli.Dün biraz sahile inelim dedik ama burnumuzdan geldi çünkü Aslı oturduğumuz çay bahçesini kenardaki kasaları çekip üstüne oturarak, gördüğü en ufak su birikintisine ellerini sokarak,etraftaki çocukların ellerinde gördüğü cips,şeker,balon almaya çalışarak ve en sonunda saklayarak geçtiğimiz çocuk parkını görüp bir bardak çayı içirmeyerek son noktayı koydu güzelim sahil gezintisine.Yani o sevimliliği olmasa nasıl dayanılır bilmiyorum yaptığı yaramazlıklarında farkında yaptıklarının arkasından gelip pis pis sırıtıyor ve hemen kendini sevdirme moduna geçiyor sen bu şirinlik karşısında dayanamayıp gülersen yada öpersen vay haline aynı hız işine kaldığı yerden devam ama gülmemek ne mümkün.Artık sinirden mi şirinliklerinden mi bilmiyorum karışıp gidiyor.Allah tüm çocuklara sağlık versin onların bir gülüşü.tüm afacanlıklarına rağmen herşeye değer...

3 yorum:

Binnur A. Ö. dedi ki...

Merhaba Aslı'nın annesi.
sayfamızı ziyaret etmişssin, çok sevindik.
Biz de sizi ziyaret ederken bir de baktık maşallah dünya tatlısı bir bebecik var burada. Ayrıca NEhir ile de aynı ay aynı yıl doğmuş..
Doğum günü ne?
Allah bağışlasın.
3 çocuk kararına da inanamadım. Umarım dileklerin olur.
Ama ben 3 çocuk fikrinin çoook gerisinde kaldım (max. 2)

Aslı'ya dair dedi ki...

AAA ne güzel hoşgeldiniz efendim sayfamıza.O kadar yeniyim ki bu konuda yazıyorum ama kim okur nasıl bloğu tanıtırım bilmiyorum.Bu işe girmeye karar vermeden önce araştırıpta sık kullanılanlara eklediğim birkaç site arasındasın.
Aslı 5 Kasımda doğdu,Nehirle hemen hemen aynı yaramazlıkları yapıyorlar zaten Nehirinde Aslı gibi gözleri afacan afacan bakıyor maşallah.
3 çocuk fikrime inan etrafımdakilerde şaşırıyor ama ben kararlıyım rabbimin izniyle,çocukken zor ama büyüdüklerinde güzel oluyor kalabalık bir aile,sence de güzel olmaz mı?
öpüyorum...

ARZU dedi ki...

O yaramaz kız çocuğundan bir tane de bizim evde var. Nuray bende her an kızım şimdi ne yapacak acaba diye bekliyorum. Sanırım kızlar daha yaramaz oluyorlar birkaç arkadaşımın erkek çocukları var o kadar uslular ki.... Valla ben bravo diyorum sana 2. hatta 3. ben ilk ve son diyorum:))
Bu arada blogununuz hayırlı olsun...