23 Mayıs 2006

Bugün evliliğimizin 8.senesi





Zaman ne kadar çabuk geçiyor Serkanla tanıştığımız daha dün gibi geliyor yanıbaşımızda ki ufaklık olmasa hiç inanmayacağız zamanın geçtiğine.Serkanı lisenin son senesi mezuniyet gecesinde tanıdım bir dansla başlayan aşkımız o günden beri aynı şekilde devam ediyor.O zaman o kadar çocuktukki ben 16 ,Serkan 18 yaşındaydı beraber büyüdük diyebilirim en zor dönemleri bazen birbirimizi yemek suretiyle atlattık bu arada yaş 30 lara geldi ama biz hala birbirimizi yemeye devam ediyoruz sadece konuların boyutları değişiyor eskiden birbirimiz yüzünden çıkan kavgalar şimdilerde yerini Aslı ile ilgili konulara bıraktı.Sanırım bundanda ayrı bir haz alıyoruz yoksa neden olmadık birşeyden çekişelimki?Ben hayatı paylaştığım adamı seviyorum onun yanında kendimi huzurlu ve mutlu hissediyorum onun babalığını da seviyorum kızına olan sevgisinin yüceliğini de.
Can,dilerim daha uzun ve mutlu günlerimiz olur beraber,dilerim senle yaşlı huysuz iki ihtiyar olup torunlarımızı büyütürüz.Dilerim hayallerimiz birlikte gerçek olur...
Seni seviyorum...

Hiç yorum yok: