24 Mayıs 2006

Türkmencim ve dünyalar tatlısı Özlem



Sizlerle bloğumda benim hayatımda önemli yere sahip insanlardan da bahsedeceğim bunlardan birtanesiyle canım arkadaşım Yaseminle başlamak istedim çünkü kendisinin bu bloktan haberi yok ve şu an iş için evinden uzak biryerde döndüğünde sürpriz olsun istedim.Yaseminle çok zor günlerimde başlayan telefon dostluğumuz zamanla ilerledi,o zor günlerde telefonla çok sık aradığım ama beni her aramamda sakinleştiren ve sabırla dinleyenlerden di Yasemin.Son zamanlarda msn de süre giden zevkli sohbetlerimiz Türkmenciğimin şirketine gelen bir yasakla son buldu.Türkmenin Aslıdan 5 gün büyük olmak suretiyle abla olan dünyalar tatlısı bir kızı var adı Özlem.Hamilelik günlerimizde paylaştıklarımız, kızlarımızın güzelliklerini paylaşmaya bıraktı yerini.Ben Özlemin maceralarını dinlemeye bayılıyorum.Afacan mı afacan bir kız . Hele babasına akşamları terliklerini getirmesi varya tam kız çocuklarına özdeş bir şey Rabbim nazarlardan saklasın.
Yasemin sakin görüntüsünün altında çok kıvrak bir zekaya ve çok keskin espirilere sahip beni olmadık zamanlarda güldüren nadir insanlardan.Benim bütün arkadaşlarım gibi kocasına aşık.Birazcık telaşlıda olsa kızıyla ilgili konularda ki bu çok normal hepimiz aynıyız bu konuda;mükemmel bir anne.Yalovada yaşıyorlar,kızını emanet ettiği annesi de dünyasında çok özel bir yere sahip.Canım arkadaşım iyi ki seni tanımışım.Dilerim tüm hayallerin güzel ailenle birlikte gerçek olur inşallah...

Hiç yorum yok: