1 Haziran 2006

Hayat...???

Hayat ne kadarını yaşıyorum senin yada bana yaşattığın ne kadarı?Ne kadarını yaşatacaksın bana... Hayat bana hazırladıkların ne yada ben mi sana hazırlıklıyım sence hayaller kurmalımıyım?yada hayat kendi hazırladığın hayallerin mi var benim için... Hayallerim ne kadar gerçek ne kadarı yaşanır ne kadarını yaşadım ne kadarını yaşayacağım…Hayat ne gibi süprizlerin var bana sen mi kısasın kısa olan benim ömrümmü yoksa uzunluğun, kısalığın yaşadığınla doğrultulumu…Hayat ne gözyaşları barındırdın içinde bana yada mutluluklar varmı hangisi daha fazla…En büyük mutluluk kızımın gözlerine bakmak mı,annemin elleri,Serkanın gözleri mi? Yada en üzüldüğüm babamın verdiği son nefes,Aslısız geçen günler,amcamın hayatını karartan,yengemin gülüşünü söndüren canlarını çocuklarını onlardan alan 17 Ağustos depremi mi?İnsanlardan bu kadar iğrenmeme sebep gözlerinde ki sahtelik,dostluklarında ki yavanlık,hiç ölmayacaklarmiş gibi delisine yaşadıkları hırsmı...Yada benim yaşadıklarım hiçbirşey mi ya hazırladıkların bunlardan daha ağırsa,ya taşıyamazsam seni yada taşımak benim doğamda mı…Hayat sence her şey dengede mi yoksa denge dediğin bir hiç mi sence bu hayat bana bir kere verilmiş bir şansmı eğer öyleyse ve eğer nerde biteceğini bilmiyorsam hayat sence yaşadıklarım ne kadar doğru ne kadar mutluluk verici…Hayat olmak istediğim yerdemiyim yada olmak istediklerim benimle mi aynı yerdemiyim ne kadar ilerledim kimleri sevdim kimler beni sevdi.Hayat, kalp gerçekten bir organ mı, içinde sevgi varmı bir insanın kalbi biri için atar mı yoksa kalp değilde asıl olan ruh mu ben sevgimi nerde saklıyorum kalbimde mi,ruhumda mı,beynimde mi….Yada kim bu en büyük yeri kaplıyor sevgimi büyüttüğüm yerde…Hayat ne süprizler hazırladın bana yoksa bu hayatta bir süprizde benmiyim sana...Ben mi hayatı yaşıyorum hayat mı beni asıl olan ne para mı ,aşk mı….Ahh hayat sence bana verilen bir şanssan olmak istediğim yerde miyim sence her sabah aynı saatte geldiğim ve aynı saatte gittiğim işim sence olmak istediğim bumu yada yağmurdan sonra gökkuşağı çıktığın da,yada güneşi içimde hissetmek istediğimde çıkamıyorum,kızıma sarılmak isterken buradayım bu kurallar mı asıl olan yaşanması gereken düzenin mi bu buna ayak uydurmam neden bu düzene kim alıştırdı bizi alıştığımız düzen haklımı sence neden para önemli eğer önemliyse herkeze verilen şans aynı olmalı değil mi neden bezıları açken bazıları açlıktan bihaber.Ahhhh hayat nedenlerde mi saçma sorgulamadan mı yaşamalı mutluluğun anahtarı nerde olduğum yerde mi yoksa olmak istediklerimde mi???

Hiç yorum yok: