17 Ağustos 2006

ASKAM KAMYON VE ARKADAŞLIKLAR"FATOŞ"

Sıra geldi soyadı gibi mutlu olan arkadaşım Fatma MUTLU’ya yani Fatooooş’a Arkadaşlarım arasında en uzunu ,hayatımda çillerin yakıştığınız gördüğüm tek insan,en mantıklısı,en çok bana çıkışanı.1978 doğumlu olanı.Fatoşla ilk başlarda çok sert başladığı arkadaşlığımız, nedenini bile hatırlayamadığım basit bir sebebten deliler gibi bağrışmış herkese rezil olmuştuk şirkette yerini hiç unutmam giriş katında kapıya yakın kalorifer peteğinin önünde o gün çok üzülmüş,eve gidince ağlamıştım Fatoş bana telefon açtı ve aramızdaki nedeni belli olmayan bu gerginlik kayboldu ondan sonra 10 yılı paylaştığımız arkadaşlığımız ufak çatışmalar hariç devam etti,gerçeklik kazandı ve devam ediyor Fatoşla hala aynı şirkette farklı departmanlarda çalışıyoruz ve birçok şeyi paylaşıyoruz.Beraber gittiğimiz öğle yemekleri,yemek sonrası şirket önünde yaptığımız yürüyüşler,kısa telefon konuşmaları ve paylaştıklarımız ki en çok Fatoşu gördüğüm ve sabahın ilk saatlerinde ilk onla sohbet ettiğim için birçok önemli şeyi onla paylaşıyorum.Ağzının sıkılığı( ki birçok arkadaşım böyledir),verdiği pratik mantıklı çözümler hayatıma olumlu anlamda yön veriyor.Hayatın kısalığı ve hızlı akmasını düşünürsek yakaladığımız az ve öz arkadaşlıkların önemi daha ön plana çıkıyor.Hala evlendiremediğimiz ve Gülserle bir an önce everebilmenin derdine düştüğümüz arkadaşımız görüştüğü her kısmete bir kulp takarak ve de boy takıntısından dolayı direk red ederek arasıra tepkimize,ufak çekişmelerimize maruz kalsa da bunun onu sevdiğimiz için olduğunun farkındadır. Ama yaşadığı rahat hayat, istediği zaman arkadaşlarıyla tatile gidebilmesi ve bizden çok gezmesi, aldığı maaşın kendisine kalmasıyla hafif çapta kıskançlıklarımıza,imrenmelerimize ve bekar hayatını özlememize neden olmaktadır.Gülser gibi güzel gözlere ve düzgün bir beyne ve fiziğe sahip olan arkadaşım inanıyorum ki ne kadar etrafında yaşanan olumsuzluklardan ertkilensen evlilikten soğusanda kafana göre birini bulacak ve yiğenlerine olan düşkünlüğünden ailene olan bağlılığından ve tutumlu disiplinli yapından ama yüreğinin derinlerinde çok yakınlarına hissettirdiğin duygusal,sıcak yanından dolayı çok iyi bir anne olacağına inanıyorum. Tabi bu bir kız olacak ve adı da Yağmur(yada sulu bir isim)olacak.Ben her zaman ihtiyacın olduğunda arayabileceğin ve rüyalarını istediğin vakit yorumlamaya hazır bulunacağım.Ve bana istediğin zaman Nurhay diyebilir ve amma narinsin diye takılabilirsin ama sende nazlı oldun bu günlerde dikkatimden kaçıyor zannetme.Dilerim hayallerin yakın,umutların gerçek dostluğumuz daim olur.Bu arada hadi kantine gidip dondurma alalım Faris Abiden…Otur otur sıkıldım ben…Bu arada Fatoşu beğenipte yanında yakınında 1.75 üssü aklı başında bir tanıdığı olan varsa bana başvurabilir biz hala Gülserle çöpçatanlık çalışmalarına devam etmekteyiz(Sakın kızma şaka yapıyorum Fatoş da genede bir gerçek payı varmı ki acaba…)

Hiç yorum yok: