22 Ağustos 2006

ASKAM KAMYON VE ARKADAŞLIKLAR"SERAP"

Not:Fotoğrafı arkadaşım istediği için kaldırıyorum başka hiçbir nedeni yok.

Ben kızım için doğum iznine ayrılacağım hafta çalışacağım bölüme hem benden sonra kalan boşluk dolsun,hem de bir eleman ihtiyacı herhalikar da var diye bir eleman alınması gündeme geldi,tabi çok eski çalışanlar hemen faliyete geçti mümkün olduğunca duyurmamaya el altından yürütmeye çalışıyorlar ama benimde kulağıma çalındı tabi Fatoşla sohbetlerimizde şirket dışındaki arkadaşlıklardan da bahsederdik Fatoş bu sohbetlerde Serap diye bir arkadaşı olduğunu, işinden memnun olmadığını,iş aradığını falan anlatmıştı o anda aklımda bir ışık belirdi ve aklıma hemen hiç tanımadığım halde Serap geldi,hemen Fatoşa durumu anlattım ve ciddi olduklarını söyledim daha sonra Fatoş araya girip Aziz Beyle(muhasebe müdürü)ile konuştu ve Serabın kısmeti olduğu için sanırım 1 hafta içinde Serap bizim şirkete alındı,çok sevindik mutlu olduk,onun için hayırlı olmasını diledik.Serabı ilk şirkete görüşmeye geldiği gün görmüştüm sanırım belgelerini topluyordu bu zayıf,ufak tefek ama çok keskin,zeki bakışlara sahip cümleleri dahi muntazam bir dikkatle kuran kızı sevdim,ben o günden sonra doğum iznine ayrıldım ve evde kızımı beklerken Fatoşla beni ziyaret etmesinden çok mutlu olmuştum.İzinler bitip istemeyerekte olsa işbaşı yaptıktan sonra arkadaşlığımızı pekiştirme ve birbirimizi tanıma fırsatımız oldu.Yaşadığı bazı sıkıntılardan çabuk etkilensede ve bunu dışa olduğu gibi vursa da hatta bazen derin sessizliğinden kendimize pay çıkarıp üstümüze alınsakta, bunun derin hassas yapısından,hayatı ciddiye almasından yada buna mecbur kalmasından olduğuna inanıyorum ben.Muhteşem saçlara ve güzel bakışlara sahip olan bu arkadaşım şirkette yemeklerde bulduğu bazı kötü süprizlerden ve bu süprizlerin koca yemekhanede sürekli kendisini bulmasından dolayı uzunca bir zamandır yemekhaneye gelmemekte,öğle yemeklerini ıvır zıvır ve bazen getirdiği tostlarla geçiştirmektedir bizide bu suretle endişede bırakmakta sağlığı için endişelendirmektedir,zengin kalkışı yapar gibi geçtiği maliyet bölümüyle artık genel muhasebeye komşu olmaktadır.Şirkette sistemin değişmesine denk gelip aldığı eğitimi,çalışkanlığıyla birleştirerek olumlu değerlendiren arkadaşımın daha iyi yerlere geleceğine inanmakta, canı gönülden desteklemekteyim,ne kadar yükselirse yükselsin güzel insanlığından ödün vermeyeceğine ve kişiliğini asla bozmayacağına emin olduğum nadir insanlardandır Serap.Şirkette bir çok kişiyle kısa zaman kurduğu dostluklarda bunu gösterir zaten.Uzunca bir süre yaşadığı telefon sapığı olayıyla bizim de hayatımıza macera katmıştır,güzel birkızkardeşe ve bir sürü yeğene sahip olan Serap bu yönden kıskançlığıma mahsur kalmaktadır.Serapçım dilerim hayallerin gerçek,hayatın kolay sevdiklerin yanında olsun,hayat sanada hep güneşli yüzünü göstersin inşallah…(Bu arada yazmayı unuttum Serapta bekardır ve ben tüm arkadaşlarım gibi onunda evlenip,mutlu olduğunu görmek isterim)
Not:Serap fotoğraf çektirmeyi pek sevmiyor bu resmi bulana kadar canım çıktı...

2 yorum:

Aslı'ya dair dedi ki...

PIRTIKCIIIM HOŞGELDİN.HERGÜN SİTENE GİRİP BAKIYORDUM NEREDE BU KIZ GELMEDİMİ HALA DİYE İYİ OLMANA VE DÖNMENE SEVİNDİM UMARIM BUNDAN SONRA TÜM GELİŞMELERİ PAYLAŞIRSIN BİZLERLE.BU ARADA BELLİ OLDUMU BEBEŞİN CİNSİYETİ BEN MERAK EDERİM ŞİMDİ...

Aslı'ya dair dedi ki...

yerim ben o kızı hadi bakalım hayırlısı evlat farktmiyor ama kız evlat eve anneye babaya daha düşkün oluyor hem daha bir cilveli oluyor inşallah kızdır.Allah gönlünüze göre versin...