23 Ağustos 2006

ASKAM KAMYON VE ARKADAŞLIKLAR"HANDE"



Evet gelelim aramıza en son katılan ama gönüllerimize çok hızlı yer eden bölüm arkadaşım,karşı masa Hakkaya’ya.Hande işe başladığında ben doğum iznindeydim ben işe yeni başladığım senelerde çalıştığımız Mustafa’nın eşi dediler hay Allahım nasıl üzüldüm eyvah dedim ne yaparız biz bunla Mustafa o kadar ukala,değişik bir insandı ki zaten birbirimizi tanıma fırsatı olmadan ayrıldı ama dışarıdan gördüğüm kadarıyla burnu havada,kasıntı bir tip dedim bunun eşiyse yandık başkasını bulamamışlar mı?Ne demişler büyük lokma ye ama büyük konuşma halt etmişim ben tüm düşüncelerimde iş başı yaptım ama tedirginim önyargılarım var ya Allahım nasıl sakin,tatlı,huzur verici bir insan bir insan bu kadar mı mütevazi bu kadar mı kendini aşmış anlayışlı olur bir insan şeker gibidir benim Handem.Şu an kendisi izinde Bodrumda anne ve babasının yazlığında oğluşu ve kocasıyla beraber hasret gideriyor,sonu yaklaştıkça gelmeyen tatilini geçiriyor.Handenin dünya yakışıklısı ve sorumluluk sahibi bir oğlu var adı Utku bu sene 3.sınıfa gidecek ama ileride iyi yerlere gelip anne ve babasının omuzlarını kabartacağına eminim çünkü baba test kitabı alın matematik çözeceğim diyen çocuk parmakla sayılacak kadar azdır etrafımızda,maşallah diyelim Utkuya ve umduğu, istediği güzel yerlere gelmesini dileyelim beraber.
Hande bembeyaz teni,çekik göz yapısı ve kızıla yakın kestane saçlarıyla bana eski zaman kraliyet kadınlarını anımsatıyor,ama hafif afacan fırlama yanları da arada su yüzüne çıkıyor ve ona çok yakışıyor.Merhametli,sevgi dolu ince düşünen bir insan,onunla benzer çok yanlarımız var arkadaşlarımıza duyduğumuz derin bağlar ve gözü kapalı özgüvenimiz ikimizin de duygusal yönden incinmemize sebep olmuş.Hande benim her zaman her konuda açılacağım,istediğim zaman takılabileceğim,yanında rahat olacağım ve yersiz kaprisler, alınmalar yapmadan her ortama ayak uydurabilecek,her zaman arayabileceğim bir arkadaş oldu.Onu tanıdığım için çok mutluyum.Hande her işi o kadar ciddiye alan bir insan ki aslında bu konuda özenilmesi lazım ama benim gibi laylaylom yaşayan birine bu özelliği komik geliyor ve iş yaparken onu rahatsız etme isteğimi dürtülüyor bazen ki belli zamanları vardır çok sinirli olup bana çıkışsa da Handemin bunu bir tür naz geçirme tavrı olarak karşılar,alınmam ona.Canım arkadaşım dilerim gülen yüzün hep gülsün ve o kocaman kalbinde her zaman bana da yer olsun,mutluluk,sağlık arzu ettiğin her şey çok yakınında olsun her zaman.Gökyüzünde ki o yıldız yağmuru var ya hepsi senin gönlüne toplanmış olsun ve hep parlasın,gözlerin gibi ışıl ışıl.VE sen hep böyle kal…

Hiç yorum yok: