23 Ağustos 2006

Kısada olsa ayrılık...

Bu sabah gene alışıldığı rutin üzerine saat 7.15 te kalktım ama büyük bir süprizle Aslı benden önce uyanmış uykusunu açmış yanımda oynuyor,Hazırlanmam lazım 20 dakka sonra servis gelecek bir baktım Serkanda geç kalmış hazırlanıyor diğer odada bizi bir arada gören Aslı hafta sonu moduna girip başladımı sevinç dansını yapmaya kızım gidiyoruz bugün hafta sonu değil diyoruz ama 22 aylık bir çocuğun bizi anlaması zor oluyor.Neyse ben alelacele hazırlanıyorum bu arada servisi kaçırmamam lazım üst yolda çalışma var minibüsle gitmesi sorun oluyor , çok yürümek zorunda kalıyorum.Önce Serkan çıktı arkasından kapıyı kapatıp bay bay yaptı ve koşarak banyonun kapısına geldi,gülücükler saçıyor ,öpücükler veriyor türlü maskaralıkları sıralıyor.... Saçlarımı falan tarıyorum ya iyice çaktı durumu bu kadın bırakıp gidecek beni gelip bacaklarıma sarıldı annem alıyor yanımdan ama ne mümkün yıkıyor ortalığı.Neyse annem bizde çıkalım senle ordan sen gidersin bizde bakkala gidip yumurta,süt falan alırız,farketmez dedi.Eeee el ele çıktık kapıdan Aslı çok mutlu hem annesi yanında hem de daha yeni kalkmışken,sabah sabah gezmeğe gidiyorlar.Neyse çıktık dışarı annenesi aldı kucağına ama yapıştı bana bırakmıyor, servis geldi gelecek kızım işe gitmem lazım akşam geleceğim gene deyip bir hamleyle çekildim arkamdan anneee anneee diye bağırarak nasıl ağlıyor ilk defa ismimi söyleyerek böyle ağladı geri dönmek istedim,gitmiyorum bugün işe gel gezelim bütün gün demek istedim,benden bir tane daha olsun onla kalsın Aslı benim yokluğumu hiç anlamasın istedim,keşke biraz daha imkanlar elverseydi de en azından okula başlayana kadar koynumda dursaydı diye bağırmak istedim servisi beklerken hala ağlıyordu anneeee diye içim acıdı ruhumu orda bırakıp işe geldim bir beden olarak sabahtan beride öyle çalışıyorum.Gelirken ağlıyordu onu en son öyle bıraktım ya hala Aslı ağlıyormuş gibi geliyor bana,çok üzülüyorum aslında zamanınım bir çoğunu onla değilde şu dört duvar arasında belgelerle geçirdiğime ama mecburuz biraz daha çalışmam lazım…Allah kimseyi annesinden,babasından,evladından ve sevdiklerinden ayırmasın mecburi de olsa kısa ayrılıklar zor ya bunu uzun süre yaşayanlar ne yapsın Allah sabır versin ve bir an önce kavuştursun tüm hasret çekenleri(Amin)…

Hiç yorum yok: