29 Aralık 2006

Yeni bir yılda güzel başlangıçlar diliyorum...


Bizim şirket gene yapacağını yaptı Şubatın 6 sına kadar nedensiz izne çıkarıyor herkezi tabi işçiler ve mühendisler hariç diğer bölümler dönüşümlü gelecek bu kadar karışık,belirsiz bir durumda dönüşümlü gelmek dahi sinirlerimi bozuyor bana kalsa bende hiç gelmesem ama yoook muhasebe olarak geleceksin,madalya takacaklar ya bize şirket olarak en düşük maaşlar muhasebeye ait ve muhasebe ne olursa olsun sürekli çalışan bir bölüm ama en derin kazıklarıda yemiştir yıllarca üst kademeden vede sevgili personel müdürümüzden....
Umarık artık yolun sonudur bu izin artık kimse çalışmak istemiyor kendimizi kurbanlık koyunlar gibi hissediyoruz açıklama yapılmıyor ve kimsede irdelemiyor artık herkez kaderin razı olmuş gibi tek tük sesler çıkıyor onlarda arada kayboluyor....

Kendimle ilgili çok büyük hayallerim var bu senede bazı şeyler değişecek bazı süprizlerim olacak sizlere benim elimde olan herşeye güzel bir fırça darbesi atacağım önce kendime tabi herşeyi geride bırakacağım biriken tüm kinlerin,dertleri bir araya toplayım bir kibrit çakacağım hepsini yakacağım,son yaşadığım olay kamçı etkisi yaptı bende farklı bir Nuray olacak eski mutlu Nuray,Rabbime yalvarıyorum bana yardımcı olsun yanımda olsun benim en içten sıkıntılılarımı bilen o ve ben ona sığınırım her zaman,o na emanet ederim kendimi ve sevdiğim herşeyi güzel şeyler olsun Rabbimde bana yardımcı olsun,bende elimden geleni yapacağım 29 yaşında,en beğendiğim en sevdiğim çağlarda güzel şeyler olacak inanıyorum sizde inanın,sizler adınada güzellikler diliyorum hayallerinizin peşinden koşun ve hayalleriniz size yakın olsun...
Sevdiklerinizle bir ömür boyu sağlık içinde(en önemli şey sağlık)mutlu güzel günler diliyorum...

Hiç yorum yok: