26 Ağustos 2007

Aslım

Ne kadar çabuk büyüyorsun kızım ağzından bir kelime çıksın diye beklerken sen artık bıcır bıcır konuşuyorsun hatta susmuyorsun herşey değişiyor sende tek birşey hariç gülen güzel gözlerin onlar hep aynı,her zaman ışık saçıyor ve gülümsüyor dilerim Rabbim hiç soldurmasın o gülüşü ve gözlerin gibi kalbinde gülsün hep.

Sana bir kardeş isterken sağlıklı ve hayırlı olmasının dışındaki tek isteğimiz sana benzemesi öyle büyük bir yer açtın ki içimizde ne yaparsak yapalım Aslı olmadan asla diyoruz.

Rabbim yanında olmana izin verdiği sürece içimde ki bütün sevgiyi sana vereceğim hiç esirgemeden şikayet etmeden çünkü senin mutlu olman demek bizim mutlu olmamız demek,biliyormusun Aslı sen hep özel kalacaksın bizde diğer çocuklarımı da çok seveceğim ve sana verdiklerimi onlarada esirgemeden vereceğim ama sen her zaman özel olacaksın bunun sebebini sana anlayacağın zaman anlatacağım söz.

Bazen sıkılmıyor da değilim annen yaşadığı 30 yıllık hayatında çok zor günler geçirdi bebeğim hele son zamanlar çok ta hoş olmayan şeyler yaşadı bazen annanen gelsin seni alsın yanlız kalayım diye bakıyorum ama uzun sürmüyor balkondan nerdesin diye bakar buluyorum kendimi.

Sabahları yatağından kalkıp annecim diye yanına geliyorsun ,yanağıma her sabah bir öpücük konduruyorsun ve anne mama hazır hadi kalk diyorsun yaa en derin uykular bile açılıyor her sabah seni yatağa çekip saatlerce oynaşıyoruz ya işte o anlar iyiki ayrılmışım işimden diyorum yoksa böyle güzel sabahları kaçıracaktık dimi bebeğim.

Canım kızım saat çok geç oldu sana sütünü verdim ve çarptığın alnını öptüm defalarca,sen ağladın ama benim içim daha çok acıdı bebeğim ve yavrusu hasta herkeze dua ettim,şifalar diledim. Havalar çok sıcak kızım uyunmuyor bile ama bu kadar sıcakta herkez anında ter kokarken sen nasıl misler gibi kokuyorsun.

Meleğim seni çok seviyorum iyiki seni doğurmuşum ve iyiki Rabbim seni göndermiş bana belliki her gece ona şükretmemi istemiş böyle güzel yaratırken seni her zaman Allaha emanet ol bebeğim tüm güzellikler hep seninle olsun.

Hiç yorum yok: