30 Haziran 2009

Havuz keyfi

Şimdi ben bu Aslının havuz hallerinden bahsetmeden duramayacağım biz Aslı doğduğundan beri hep Eneze gittiğimiz için havuz görme imkanı olmadı çocuğun denize alışık, gitmeden başladım ben bak kızım bu deniz gibi değil bizim küvetin büyüğü ama oraya asla çiş yapamazsın eğer çiş yaparsan kırmızı renkler oluşur havuz kirlenir ve herkez senin çiş yaptığı anlar seksen tane soruyla bu işi çözümledik,birde bone meselesi var askerler bu konuda çok dikkatli ama benim kızın nasıl olduğundan habersizler tabi 3 kere uyarı aldık biri bone konusunda,ikincisi Aslı simitini havuzda yemek isteyince, üçüncüsü ise düşen oyuncağını havuzun dibinde ararken benim çıkmam konusunda neyse bu kadarla kaldığına şükrettim ama Aslı kendince bir çözüm buldu boneyi sadece ilk beş dakika taktı sonrasında bir kontes gibi yüzdü havuzda başında şapkayla çok şükür bu bizden bunalan askerin aklıda yattıki birşey demedi,bu kız bütün kurallara neden bu kadar karşı,kime çekti bu kız acaba yanıtı çok uzakta aramamak lazım ne dersin Serkan...








Hiç yorum yok: