30 Haziran 2009

Yaz geldi yazamıyorum...

Havalar iyice ısındı bir tatil rehaveti var üstümüzde bir haftalığına biryerlere kaçsak diye düşünüyoruz Antalya taraflarında bir yer olabilir Aslı artık büyüdü sanırım herşey dahil bir otele gidebiliriz artık aslında ben gene Eneze gitmek istiyorum ama bu sene değişik birşeyler yapalım istiyor Serkan,aslında hangi ara gideceğiz oda bir muamma yakın akrabaların düğünleri,sünnet düğünleri var tarihleri nasıl ayarlayacağız bilmiyorum,Aslıyı aynı okula kayıt yaptırdım ama sabahcı yada öğlenci olması konusunda bir netlik kazandıramadım ben kendime göre bazı sebeplerden öğlenci olması taraftarıyım okul yönetimi bir karar veremedi en kısa sürede bunuda bir neticeye bağlamak istiyorum.
Bu arada evde pek durmuyorum her hafta sonu doluyuz Serkanın çalıştığı şirket geçen haftalarda bir piknik düzenledi Maşukiye Cevizdibi tesislerinde çok eğlendim,çok beğendim ne güzel bir organizasyon yapmışlar çocuklara oyuncak bile dağıttılar sağa sola kurulan pamukşeker,dondurma,mısır stantları çok hoştu Aslı bayıldı bu pikniğe,birde arkadaşım Tubanın eşi askeriyede görevli,Tuba Darıcanın Askeri tesislerine götürdü bizi havuza ne güzel,ne düzenli biryerdi orası tertemiz ve herşey o kadar ucuzki,havuz keyfinden sonra yemeğe kaldık çok güzel bir gündü en kısa zamanda bir daha gitmek istiyoruz bizi gene götür lütfen Tubaa...
Sitede ki arkadaşlarımla bu sıralar bir okey takıntısı başladı bizde ne zaman bir araya gelsek hadi okey oynayalım diyor biri pek kazanamasamda eğlenceli geçiyor,birde puzzle sevdası başladı bende uzun zamandır yapmak istediğim Osman Hamdi Beyin Kamplumbağa Terbiyecisi onu tamamlama telaşındayım ama bu görevi çaktırmadan Serkana devrettim ilk evlendiğimiz dönemlerde 2000 parçalık bir puzzle 3 ayda tamamlamış asla bir daha bulaşmayız demiştik bu hediye gelince bende masaya serince tamamlamak farz oldu neyse bitince resmini çekerim.
Hayat olanca durgunluğuyla devam ediyor Aslı öğleden sonra annanesiyle sokakta arkadaşlarıyla koşturup duruyor hayatından çok memnun, aldığım tatil kitaplarının sayfasını aralamadık daha bakalım ne zaman başlayacağız,ben bu durgunlukta kitaplarım ve filmlerimle pek bi mutluyum bu aralar aklımda kalan bir film Slomdog milyoner oskarı hakkıyla almış mükemmeldi, Elif Şafak Aşk ise tek kelimeyle harika...

Hiç yorum yok: