27 Ağustos 2009

Kefken-Kumcağız Çadır kampı

5 yaşını doldurmasına 2 ay kala ilk çadır tatili Aslımın,ben evlenmeden babam bizi Eriklide çadır kampına götürürdü tatile eğlenceli geçerdi bu sene Aslıda çok isteyince rahat edermiyiz etmezmeyiz diye düşünürken deneyelim dedik iyiki denemişiz çok eğlendik Aslı ağzı kulaklarında gezdi tatil boyunca sabah uyanır uyanmaz dışarıda olabilmek onun için dünyaya bedel di...
Çok güzel bir yer Kumcağızda ki orman kampı yeşille mavinin bir arada olduğu huzurlu bir yer kamp yöneticileri biraz tuhaf Serkan kavga etmemek için zor tuttu kendini daha iyi ellerde olsa eminim çok daha mükemmel bir yer olur du...
Çok eğlendik,deniz harikaydı tertemiz kumlar pırıl pırıldı kampın olduğu alan yemyeşil kuş cıvıltılarıyla uyanabildiğiniz sakin bir yer,hem ruhumuz dinlendi hem denize girmiş olduk,iyi yüzme bilmeyenler için biraz tehlikeli 6 kişi boğulma tehlikesi geçirdi denizin bir bölümü birden derinleşiyor ama çok kısa bir mesafe sonra derinlik bitiyor o mesafeyi yüzerek geçmek lazım,bunu bilmeyenler yanılıyor birden heyecana kapılıyorlar sonuç kötü oluyor tabi...
Seneye daha hazırlıklı,daha uzun kalmayı düşünüyoruz çok rahat ettik hem Gebze ye birbuçuk saat mesafede olması yol olarakta sıkıntıya sokmadı bizi, Eneze giderken erken saatte çıktığımız için rahat gidiyorduk da , dönüşte köprüde en az iki saat adım adım ilerleme bizi çok bunaltıyordu,Kumcağız hafta sonlarıda gidip kalınabilecek güzel bir yer,tavsiye ederim...

Adsız dedi ki...

Nuraycım Halilcan'la birlikte Aslının resimlerine bakarken patlıcan salatasına canımız kaldı bizde bir gün isteriz, hemde oruçlu oruçlu. çok tatlısın ASLI

Aslı'ya dair dedi ki...

Dilek abla bekleriz ne zaman istersen...

wimparella dedi ki...

iyi günler sanırım tarif ettiğiniz yere bizde gittik ama bu sefer ordaki tahta evlerde kalmak istiyoruz ama ücreti ne kadar bilmiyorum eğer biliyorsanız yada telefonu var ise yardımcı olursanız memnun olurum şimdiden teşekkür edrim.

Adsız dedi ki...

ya bende buraya gittim bi kaç kere ama okulla gtmstk smdi tam olrk yol faln blmıorm tlf numarsı falan varmı sizde

coskun seyhan dedi ki...

selam paylaşımınız için teşekkür edrim yalnız burada çadır kiralanıyormu yoksa biz kendi çadırımızlamı geliyoruz bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler:))

Adsız dedi ki...

cadır kiralanıyr pansiyon prefabrik günübirlik hersey var ben her yaz giidyrm yetkili kişinin numarsı 0537 379 49 31 cafer bey kamp sorumlusu burdan daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz ..

dediiniz kamp kumcagız orman kampı resimlerden gördüğüm kadarıyla ben size yetkilinin numarsını vereym kamp müdürü cafer beyden ayrıntılı olark öğtenebilirsinz .. 0537 379 49 31

Woah! I'm really digging the template/theme of this blog. It's simplе, yet еffеctive.
A lot of times it's hard to get that "perfect balance" between superb usability and visual appeal. I must say you've done a very gooԁ jοb with this.
Additionally, the blog loаds ѕuper fаst fοг me on Ιnternet eхplоrег.
Suρerb Blog!

Here is my page - SEOPressor V5
my webpage - SEOPressor V5 review

Adsız dedi ki...

Wе're a gaggle of volunteers and opening a new scheme in our community. Your site offered us with useful information to work on. You have performed an impressive process and our entire neighborhood shall be grateful to you.

Look at my blog post :: seopressor version5

І think thе aԁmin of this sіtе iѕ truly working haгd іn support
of his ωeb page, for the reаson that here every materiаl іs quality based informatiоn.

Feel free to surf tо my websitе; SEOPressor

Adsız dedi ki...

Thank уou foг the good writeup. Ιt in fact waѕ а amusement асcount it.
Look аԁѵanced to fаr added аgгeeable from you!
By the way, hοw сan we communісate?

My web page wedding dresses