14 Eylül 2009

Kuraya tabii

Yarın hayatının ilk kurasını çekecek mücadele başlatı hayatı boyunca bir mücadele ve şans ikilisiyle uğraşacak,bende onun adına endişe ve heyecan yaşayacağım yarın sabahçı mı öğlenci mi olacak kura ile kendisi belirleyecek seneye birinci sınıfa başlayacak inanamıyorum ne çabuk büyüyor bugün onu minicik okul formasıyla hayal ettim gözlerim doldu seneye salya sümük gönderirim okula artık, ilk kucağıma aldığım günkü hali geliyor aklıma pembe minicik bir bebek, ne zaman büyüdü bu kadar dün uyurken baktım ona masumluğuna hala bir bebek benim için ne kadar büyürse büyüsün benim bebeğim olacak o,ayaklarının üstüne bastığı yaşa geldiğinde bile onun için endişe duyacağım,canım kızım dilerim bu hayat mücadelesinde şans hep yanında olsun,karar verdiğin tercihler sana mutluluk getirsin,hayatında ki pürüzler o kadar minik olsun ki hiç ama hiç canın yanmasın seni çok ama çok seviyorum yolun hep açık olsun kızım...

Hiç yorum yok: