9 Eylül 2009

Vakit mi var?


Hani daha çok yazarım demiştim ya kendimi kandırmışım ev beni yuttu bu sıralar, puzzle sevdalısı olduk çıktık 3 tane bin parçayı tamamladık çok güzel oldular bu puzzle kafa dağıtmak için çok keyifli bir uğraş başladığın anda tüm düşüncelerini alıp götürüyor zaman akıp geçiyor hatta Serkanla kavga bile eder olduk ben yapayım sen yap diye,bir fincan kahve varsa hele birde yağmur yağıyorsa mükemmel bir eğlenceye dönüşüyor,kitap okumak istiyorum aklımda 3 kitap var onları alırsam bayrama kadar mutlu olacağım, okul telaşıda başladı ayın 14 de kura çekilecek sabahçımı öğlenci mi olacaklar aslında Aslı için öğlenci olması daha avantaj yeme sorunu,kan ilaçları var kullanılması gereken bakalım ne olacak hayırlısı artık bu konuda müdürü ikna edemedim kendine göre oda haklı ama gerçekten önemli mazeretleri olanlara hak verilse ne bileyim hayırlısı bakalım sabahcı olursa zorlanacağız biraz.
Bunun dışında günler iftar davetleri,gelen misafirlerle devam ediyor çok zorlanacağımı düşünmüştüm ama rahat geçiriyorum iftara bir saat kala sabırsızlanıyorum annem geldiyse sofrayı o hazırlıyor bende ezan saatine kadar uyuyorum,bayrama evdeyiz büyük ihtimal Serkan belki çalışacak bayramda da kitaplarım gelirse bu süre içinde okuma keyfi yaparım biraz Aslıyı çalıştırırım okula hazırlık,iş konusunda hala bir iş bulmuş değilim aslında aramaktanda sıkıldım bu kriz süreci iyice bitene kadar iş bulmak zor olacak hayırlısı evde de mutluyum ben,geçen gün biraz rahatsızlandım herşeyin başı sağlık gerisi boş zaman akıyor herşey birşekilde yoluna giriyor zor yada kolay ama olumsuzluklara takılıp kalmak hayatı yaşanmaz kılıyor,internetten biraz araştırdım okula gitmek istememe ve büyümek istememe nedeni aşırı rahat ve sevgi dolu büyümesiymiş birde korumacı olduğumuz için çok ruhunun olgunlaşmasına izin vermiyormuşuz doğrudur valla öyle rahat büyüyor ki kuralsız ve azar işitmeden ona çok zarar verecek bu sanırım biryerlerde yanlış yaptık odanın ve oyuncakların haline bakarmısınız rahatlığına en büyük örneklerden biri...







Hiç yorum yok: