20 Ekim 2010

Hoşgeldin Ece

Şimdi bu guruba bir prenses daha katıldı bu senenin kuzen Sevinçle en önemli konusu Ece sultan aramıza katıldı bugün daha göremedim ama miss kokusu buralara kadar geldi
Dünyalar tatlısı Ecemiz hoşgeldin dünyaya gelişin bizleri nasıl mutlu etti bilemezsin,seni görmek için sabırsızlanıyorum sağlık sıhat ve mutluluk içinde büyü bebeğim ömrün uzun ve mutluluklarla dolu olsun inşallah seni şimdiden çok ama çok seviyoruz bana Keşana fazla uzatmadan gelme fırsatı verdin,Aslı ablan sürekli seni soruyor zaten saçları nasılmış gözlere ne renkmiş duyduğuma göre simsiyah saçların varmış belki kuzen Ayşe gibi sende bana benzersin,annen hamileyken beni bol bol gördü bu sene Sevinç,Gökmen ve Efecim gözünüz aydın olsun sağlıkla güzelliklerle büyütün Ecemizi hepinizi öpüyorum sevgiler,inşallah en kısa zamanda Ece vesilesiyle Keşana geleceğiz,çok özledim sizleri şimdi özlenmeye değer bir minik yürek daha katıldı aramıza ne yapacağım bilmiyorum...

Hiç yorum yok: