25 Ekim 2010

Ne olur severek gitsin


Şimdi bu okul mevzuu kreşten beri sorunlu Aslı güzel başlıyor hep okula ama gelgör ki bir zaman sonra gitmek istemiyor yavaş yavaş sorunlar kendini gösteriyor sabah isteksiz kalkmalar,karın ağrıları,okulda kendini soyutlayıp tek başına takılmalar ve gün saymaların ardından olay şiddetleniyor sabah ağlamalar,okuldan aldığımda surat bir karış aralarda gidersen tek başına geziyor resmen saat dolduruyor tabi biz Serkanla kafa patlatıyoruz nedeni ne konuştuğumuzda çeşitli şeyler sunuyor evde daha mutluyum,okulda hep beni ebe yapıyorlar beni dinlemiyorlar artık kendimizden örnek veriyoruz,masallar anlatıyoruz ama o ağlama dönemi başladığında hiçbirşey çözüm olmuyor daha ağlamaya başlamadı ama karın ağrısı gün saymalar kendini gösterdi kabus gibi iki senedir aynı şey o kadar korkuyorum ki ağlamaları mutsuzluğu kendini tamamen soyutlaması başlayacak diye gece rüyalarıma giriyor ve o anlar başladığında ilginç bir şekilde sene sonuna kadar aynı devam ediyor biz asla ödün vermedik gideceksin dedik hep evet gitti geldi ama tüm tavırlarıyla belli etti zoraki gittiğini aslında çok sosyal,mutlu komik bir çocuk Aslı,okulda dersleride iyi okuma olayınıda çözüyor yavaş yavaş çokta zorlamadı bizi ama ben mutlu olsun istiyorum neşe içinde gitsin okula arkadaşlarını görünce heycanlansın sarılsın aralarına katılsın, oynasın, hoplasın, zıplasın, evde öyle çünkü nasıl çözeceğiz bilmiyorum bakalım yarın rehber öğretmene gitmeyi düşünüyoruz öğretmeniylede bir konuşalım nasılmış sınıfta şimdi böyle olunca ben onu bırakıyorum ya okula akşama kadar kendimi yiyorum o orda mutlu değil gene kendi başına garip hissediyorum kendimi umarım sağlıklı ve kesin bir çözüm buluruz buna oda mutlu olur,bizde

Hiç yorum yok: